Jag tyckte jag såg ------ idag!
Forum > Off Topic > Jag tyckte jag såg ------ idag!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
7 okt, 2011 20:53 |
|
Tonks-nea1
Elev |
8 okt, 2011 09:29 |
|
Borttagen
|
Jag är 100% säker på att jag såg expelliarmus i tunnelbanan till Åkeshov från Hagsätra igår.
8 okt, 2011 09:33 |
|
Katla
Elev |
Har en LolligaLuna i min skola. creepy.
♏︎ 8 okt, 2011 09:54 |
|
inging
Elev |
Ja såg många i min klass som har mugglis igår
http://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2670756/images/2012/pup_508eee849606ee549bf8d6a5.gif 8 okt, 2011 10:15 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
8 okt, 2011 10:22 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tja har jag nämnt att jag jobbar som elektriker? ^_~ VA?! Det blir läskigt nu..
Tumblr.
8 okt, 2011 10:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna 1: Skrivet av Borttagen: Tja har jag nämnt att jag jobbar som elektriker? ^_~ VA?! Det blir läskigt nu.. Fast det gör jag inte. :3 8 okt, 2011 10:43 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Katla: Och enligt GinnyOlivia går det en superman i våran.Har en LolligaLuna i min skola. creepy.
8 okt, 2011 10:44 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna 1: Skrivet av Borttagen: Tja har jag nämnt att jag jobbar som elektriker? ^_~ VA?! Det blir läskigt nu.. Fast det gör jag inte. :3 Oh thank god! Annars skulle det vara sjukt pinsamt, nja, inte direkt för MIG, men Felicia, en tjej i klassen, blev helt udda och började sjunga och skratta och dansa runt elektrikerna hela tiden..
Tumblr.
8 okt, 2011 11:01 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen