Namnsdag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna 1
Elev |
Grattis i efterskott!
MÅnga i min klass firar namnsdagar, japp, med någon liten presenter eller liknande. VI firar inte alls! Och om man ska vara HELT noga så har jag inte någon namnsdag, men Vilma som har namnsdag i typ.. juli? (Kollar upp det sedan) Tycker jag räknas som Wilma också!
Tumblr.
7 okt, 2011 14:17 |
|
Borttagen
|
^^ GRATTIS
Therese- 26 April Hilda- 18 Januari (Då jag även fyller år) Anna- 9 December 7 okt, 2011 16:28 |
|
Elderwand
Elev |
7 okt, 2011 16:29 |
|
Dante
Lärare |
7 okt, 2011 17:01 |
|
Borttagen
|
7 okt, 2011 17:07 |
|
sofieperverto
Elev |
haha, jag vet inte när min namsdag är - har ingen koll alls! varför ska man fira den? :O
- HP4L gänget - 7 okt, 2011 17:21 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av sofieperverto: haha, jag vet inte när min namsdag är - har ingen koll alls! varför ska man fira den? :O Man behöver väl inte fira. Jag firar inte. Det är dock lite kul att ha en dag för sitt eget namn! :-) Tack alla!
7 okt, 2011 20:44 |
|
Soz
Elev |
Har namnsdag 15 maj, inte ens en vecka efter min födelsedag ...
Grattis i efterskott! Sherlockian, Whovian etc. 7 okt, 2011 20:47 |
|
Elley
Elev |
7 okt, 2011 20:58 |
|
Borttagen
|
3 december har jag namnsdag. ^^
7 okt, 2011 21:03 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen