Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

det värsta med voldermort

Forum > Harry Potter > det värsta med voldermort

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Så du anser att utseendet är viktigare än allt det andra som han gör? How wonderful. Det är insidan som räknas.

Vilken isida, hållde jag på att säga. Insidan är ju ungefär exakt samma som utsidan.

7 okt, 2011 15:36

Toonks
Elev

Avatar


jag håller med! utsidan är som insidan! han dödade skit många också!

7 okt, 2011 16:22

Salle
Elev

Avatar


Han är snäll för han får godis hela tiden

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fshereenjenkins.tumblr.com%2Fpost%2F89413095370%2Fsnapchat-me-shereenjenkinshttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F387299dfe97d4abfd2328a6e96aa096f%2Ftumblr_n0cskn6G6Y1r0kozho1_500.gif

7 okt, 2011 16:29

Borttagen

Avatar


Nu menade jag naturligtvis inte att han har en bättre insida, men att det däremot inte spelar någon roll hur har ser ut sålänge han bär sig åt som han gör så väger det tyngre än att han exempelvis har en speciell näsa.

7 okt, 2011 18:04

Borttagen

Avatar


Näsan

7 okt, 2011 18:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Näsan

Jag hoppas verkligen att du skojar.

7 okt, 2011 18:09

ebbavladimir
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Näsan


Det är ju knappt en näsa

7 okt, 2011 18:28

Lilla ugglan piggelin
Elev

Avatar


Jag tycker nog att han mördar folk är det värsta!

“I’m on a roller coaster that only goes up, my friend.” - Augustus Waters (The fault in our stars)

7 okt, 2011 18:31

joel9324
Elev

Avatar


Att han försöker döda Harry :'(

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

7 okt, 2011 18:32

Borttagen

Avatar


Alltså, alla ni som säger näsan!!! Jag fattar det inte. Här har ni världens ondaste man som dödar, torterar, förstör och gör folk rädda. Och det ända ni tycker är värst med honom är näsan.
Kan ni vara snäll att förklara?

7 okt, 2011 18:48

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Harry Potter > det värsta med voldermort

Du får inte svara på den här tråden.