det värsta med voldermort
Forum > Harry Potter > det värsta med voldermort
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Så du anser att utseendet är viktigare än allt det andra som han gör? How wonderful. Det är insidan som räknas. Vilken isida, hållde jag på att säga. Insidan är ju ungefär exakt samma som utsidan. 7 okt, 2011 15:36 |
|
Toonks
Elev |
jag håller med! utsidan är som insidan!
7 okt, 2011 16:22 |
|
Salle
Elev |
7 okt, 2011 16:29 |
|
Borttagen
|
Nu menade jag naturligtvis inte att han har en bättre insida, men att det däremot inte spelar någon roll hur har ser ut sålänge han bär sig åt som han gör så väger det tyngre än att han exempelvis har en speciell näsa.
7 okt, 2011 18:04 |
|
Borttagen
|
Näsan
7 okt, 2011 18:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Näsan Jag hoppas verkligen att du skojar. 7 okt, 2011 18:09 |
|
ebbavladimir
Elev |
Skrivet av Borttagen: Näsan Det är ju knappt en näsa 7 okt, 2011 18:28 |
|
Lilla ugglan piggelin
Elev |
Jag tycker nog att han mördar folk är det värsta!
“I’m on a roller coaster that only goes up, my friend.” - Augustus Waters (The fault in our stars) 7 okt, 2011 18:31 |
|
joel9324
Elev |
7 okt, 2011 18:32 |
|
Borttagen
|
Alltså, alla ni som säger näsan!!! Jag fattar det inte. Här har ni världens ondaste man som dödar, torterar, förstör och gör folk rädda. Och det ända ni tycker är värst med honom är näsan.
Kan ni vara snäll att förklara? 7 okt, 2011 18:48 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen