om du skule vara nån i hp vem skule du vara
Forum > Harry Potter > om du skule vara nån i hp vem skule du vara
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fast inte så kul när Jaa, ibland är det kul att va den onda Spoiler: Tryck här för att visa! 6 okt, 2011 18:58 |
|
Borttagen
|
6 okt, 2011 19:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jaa, ibland är det kul att va den onda Ja, skulle nog faktiskt också vilja vara någon av dödsätarna och Bellatrix är helt klart coolast och har häftigaste håret. Så säger också Bellatrix BTW så dör ju alla förr eller senare... 6 okt, 2011 19:00
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 6 kl. 19:01
|
|
Borttagen
|
Angelina Johnson.
6 okt, 2011 19:01 |
|
Borttagen
|
Tonks, lätt
Hon är cool, rolig och snygg (om hon vill) 6 okt, 2011 19:05 |
|
Fang
Elev |
Fast det är väl vilken man är, inte vem man vill vara.
6 okt, 2011 19:10 |
|
Severus10
Elev |
Severus SNape
6 okt, 2011 19:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Severus10: Severus SNape Du är 100% god, och har alltid varit, precis som Severus Snape. 6 okt, 2011 19:17 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Tonks eller Luna.
Tonks för att hon är så cool och för att jag vill testa att vara metamorfmagus. Luna för att hon alltid är så avslppnad, aldrig så nervös och alltid sig själv ![]()
6 okt, 2011 19:17 |
|
gabbe
Elev |
6 okt, 2011 19:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen