Tvillingtråden
Forum > Off Topic > Tvillingtråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elley
Elev |
De trodde att mamma skulle få två barn, men det var bara lilla jag som pluppade ut ^^ Så jag skulle antagligen haft en tvilling
http://nouw.com/ellenfelixson/
6 okt, 2011 18:27 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Katla: Hur vågar du ens!? Nej, inte alls. Folk blir ofta förvånade när vi säger att vi är tvillingar. jag förstod inde den där vågar biten xD haha det är också ganska kul och förvåna folk xD vi är ju då enäggs så vi kan ju inte förvåna folk men vi kan driva med dem och säga att vi inte alls är lika xD man har ignet sånt där känner du smärta känner jag-band men man står varandra väldigt nära och man förstår varandra väldigt bra, i alla fall jag omin tvilling ![]()
6 okt, 2011 18:28 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Elley: du är läskig. Jag skulle också antagligen haft en tvilling. Och jag spelar också tvärflöjt. Och vi är lika gamla. Och din kompis tyckte att vi var lika. SPOOKYDe trodde att mamma skulle få två barn, men det var bara lilla jag som pluppade ut ^^ Så jag skulle antagligen haft en tvilling ![]()
6 okt, 2011 18:29 |
|
Elley
Elev |
6 okt, 2011 18:30 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Enchanted: Jag har alltid undrat hur det skulle va att ha en tvilling. Så ni som är det, har man ett speciellt band eller något? Uhm. Nej. Jag fattar inte vart det kommer ifrån. Att tvillingar har något speciellt och magiskt band mellan sig? Pfft. ♏︎ 6 okt, 2011 18:32 |
|
GinnyOlivia
Elev |
VÄNTAVÄNTAVÄNTA LITE. Båda skulle ha haft en tvilling. Vi är lika på flera sätt. På något magiskt vis... Måste vi vara tvillingar. O.o ![]()
6 okt, 2011 18:32 |
|
Cara Riddle
Elev |
jag har aldrig heller förstått det där med bandet
![]()
6 okt, 2011 18:34 |
|
Elley
Elev |
6 okt, 2011 18:37 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: det vore kul om man kunde det... Som Luke & Leia texjag har aldrig heller förstått det där med bandet ![]()
6 okt, 2011 18:38 |
|
Cara Riddle
Elev |
ja men det är ju så overkligt xD fast jag och Kiera låtsades faktistk det en gång. någon nöp henne och vi sa båda aj xD gud vad kul det var xD
![]()
6 okt, 2011 18:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen