fråga
Forum > Harry Potter > fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salle
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Okej ^ Skriv vettiga inlägg för att gå upp i rank. Det är emot reglerna att spamma för att gå upp i rank. Detta är ett forum vilket betyder att man ska diskutera. Om man diskuterar mycket går man upp i rank.
6 okt, 2011 22:07 |
|
viktor
Elev |
men voldemort är ju på ett sett snäll och trevlig
7 okt, 2011 16:35 |
|
Salle
Elev |
7 okt, 2011 16:36 |
|
soratanaka
Elev |
Han bryr sig om Harrys studier.............
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 7 okt, 2011 16:38 |
|
Borttagen
|
Voldemort är en snäll och trevlig kille som bara har haft en trasslig barndom. Han fick heller inga morötter till frukost, vilket gjorde honom väldigt ledsen
7 okt, 2011 16:39 |
|
Salle
Elev |
7 okt, 2011 16:40 |
|
Borttagen
|
och morötter
7 okt, 2011 16:41 |
|
Salle
Elev |
7 okt, 2011 16:41 |
|
Borttagen
|
Okej då godis som är formade till morötter?
7 okt, 2011 16:44 |
|
Salle
Elev |
7 okt, 2011 16:45 |
Forum > Harry Potter > fråga
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen