Fina namn-tråden
Forum > Off Topic > Fina namn-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Enchanted
Elev |
Lily och James är de två finaste namnen som finns ♥
6 okt, 2011 16:58 |
|
Elley
Elev |
6 okt, 2011 16:58 |
|
superman
Elev |
Elvira, Maximilian, Alice, Lily, Viola (mitt mellannamn, lagom ego där asså), Althea, Ina, Paulinne, Leon... lägger till fler senare
6 okt, 2011 17:00 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag är heltokig i namn och har börjat gå från att älska korta namn till att vara tok-förälskad i långa namn.
Namn som alltid varit favoriter: Vincent, Sebastian, Kristoffer, Alexander och Viggo. Ronja, Lisa, Vera, Vibeke, Vilma (gillar v mer än w), My, Amy (uttalas "Ammy" inte Amy Diamond-Amy) och Molly. Namn jag upptäckt på senare tid och gillar: Naoki, Naoya, Izumi, Ryuu, Rui, Kazuya, Keisuke, Shunji, Shun, Satoshi och Hiroshi. Misaki, Mika, Niwa, Yuri, Yuki, Yumi, Erika, Rika, Ino, Satomi och Kasumi. Namn som kommit och gått, är och har varit favoriter under längre tid: Luna, Nova, Niwa, Venus, Vendela, Alexandra, Emmy, Mikaela, Louise, Annie och Henny För övrigt, av ren nyfikenhet så tänker jag checka med er om vilket av mina Vic-smeknamn/namn som du gillar bäst. Så, vilket är finast/snyggast/bäst? Victoria, Vickan, Vicky, Vicki, Vicke, Vick/Vic eller Vicko? (Jag ogillar Victoria starkt, har på automatik blivit kallad för Vickan men känner att Vicki/Vicky-varianten fungerar bäst internationellt. Vicke var dock min favorit som matchade och matchar min mer pojkaktiga stil under väldigt många år - dock var det bara ett fåtal som använde sig av den varianten). ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 okt, 2011 17:03
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 6 kl. 17:06
|
|
Li
Biträdande rektor |
Jag tycker om Nike, Benjamin, Liam, Leonard, Artemis, Freja och Jannike jättemycket!
without something there is no nothing 6 okt, 2011 17:05 |
|
Maharajah
Elev |
Jag har ett långt namn. Men jag är nöjd med det, Maria-Therese.
Jag tycker att Vibeke är ett himla fint namn, udda dock! Annars finns det massa namn som är fina. Svårt att säga. Beror också på vem namnen sitter på! Vissa namn är fint på en person och vissa namn passar inte alls på någon, och då blir det bara konstigt - haha! 6 okt, 2011 17:06 |
|
Kintsugi
Prefekt |
oooh jag glömde namnen: Signe och Alice ♥ Så himla fina!!!!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 okt, 2011 17:08 |
|
Enchanted
Elev |
Elley Jag känner an av författarna till Cirkeln^^
6 okt, 2011 17:09 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
6 okt, 2011 17:11 |
|
Kintsugi
Prefekt |
AAAAAAAAH och så glömde jag skriva två killnamn som jag ALLTID har tyckt mycket om:
Oskar och Marcus ^^ Lägg märke till att jag tycker bättre om Oskar med k medan Marcus ser finare ut med c. Även Kristoffer är min favorit över Christoffer och Christopher - fast jag älskar egentligen alla de tre stavningarna väldigt mycket ändå. När det kommer till namnet Mikaela så har Michaela-stavningen varit min favorit tidigare men "Mika"-delen ser så sjukt fin ut att k-varianten fått ta över tronen. ...vad gäller Viktoria-stavningen. Erh. Den varianten kan vi fetglömma - då är till och med Victoria fint! (och det namnet har jag aldrig favoriserat). ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 okt, 2011 17:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen