o: Ingen Willy?!
Forum > Off Topic > o: Ingen Willy?!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Yes det är han i bygglov.
Hur kan vissa ha missa det? >8( Nu vet ni iaf vem han är xD 5 okt, 2011 14:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av adliitam: Tänkte just skriva "vem är det" när jag såg att du skrev våga inte fråga vem han är haha 5 okt, 2011 15:22 |
|
Minidjuret
Elev |
Fuu på er. Alla borde veta vem han är D:
5 okt, 2011 15:24 |
|
Borttagen
|
WILLY ÄR HELT UNDERBAR! 8D *dansa för det finns en tråd om Willy*
5 okt, 2011 15:38 |
|
Borttagen
|
5 okt, 2011 15:40 |
|
Borttagen
|
5 okt, 2011 15:42 |
|
Minidjuret
Elev |
5 okt, 2011 17:07 |
|
Borttagen
|
Lollo... Ogilla-knappen är borta. ;_; *bölar* 5 okt, 2011 17:11 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Lollo... Ogilla-knappen är borta. ;_; *bölar* Därför gjorde jag en egen -.- 5 okt, 2011 17:14 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen