I'M BACK! (Väldigt tidigt.. but whatever!)
Forum > Off Topic > I'M BACK! (Väldigt tidigt.. but whatever!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !!!
DU HAR MISSAT MIN 1337 SAK! :O Jag har saknat dig! HUURRAAY HURRAAYY! du förtjänar en disney song. men jag kör på en 80 tal istället http://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ&ob=av3e och den här sjöng jag när du var borta: http://www.youtube.com/watch?v=gq28UQmxDnw big highfive hug! 4 okt, 2011 20:07 |
|
superman
Elev |
4 okt, 2011 20:08 |
|
Knizzlare
Elev |
4 okt, 2011 20:20 |
|
Luna 1
Elev |
4 okt, 2011 20:25 |
|
Borttagen
|
Eh, JAJJAJAJJAJJAJJA! Gråter lyckotårar nu och flinare som ett miffo, men jag är så glad att du är tillbaka! :' 4 okt, 2011 20:30 |
|
evut
Elev |
göttttttttttt
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
4 okt, 2011 20:34 |
|
Borttagen
|
Du loggade ut nu... Jag dör. </3
4 okt, 2011 20:35 |
|
si_tonks
Elev |
4 okt, 2011 20:36 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Borttagen:
Eh, JAJJAJAJJAJJAJJA! Gråter lyckotårar nu och flinare som ett miffo, men jag är så glad att du är tillbaka! :' Happy I FINALLY! Can talk to you agian! (Du borde dhitta din laddare oftar, man får ju sällskapsbrist
Tumblr.
4 okt, 2011 20:48 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen