Hur skulle era kompisar beskriva er?
Forum > Off Topic > Hur skulle era kompisar beskriva er?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Danzi
Elev |
* Bästa humoren * Glad * Harry Potter nörd * Snäll och omtänksam * Hästnörd * Har talang för att skriva * Rolig att umgås med ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
4 okt, 2011 19:28 |
|
Ida S
Lärare |
-Ambitiös
-Ansvarsfull -Snäll -Lättroad -Boknörd -Potterhead -Teaterapa -Hästtjej -Tystlåten(Ja, det går faktiskt ihop.) [EDIT] Hur kunde jag glömma författare? Okej, jag är ingen författare. Än. Haha. Snarare skrivnörd, men dom skulle kalla det författare x3 "we live together, and harry does all the cooking." 4 okt, 2011 19:36
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 4 kl. 19:40
|
|
Salazar1
Elev |
* skrattig
* listig ( t ex. lura folk på pengar HEDERLIGT ) * databeroende * modig * snäll * medhållande * stark * cool Jag vet att Tonks-nea1 håller med på ALLA punkter Slytherin Pride 4 okt, 2011 19:38 |
|
Luna 1
Elev |
* Rolig - Well.. yeah maybe.
* Oseriös - VA?! Okej.. ja.. dem har rätt * Tråkig - Ja ibland föredrar jag att läsa istället för att spela fotboll på rasterna med killarna. * Clown - Nja.. * Snäll - Ja * FÖRsnäll - YES! I hate that.. *Datorgeek - Ja *Harrry Potter nörd - YES! * Läsnörd - THAT'S ME! * Sjukt konstig och udda på alla sätt - YEPP!
Tumblr.
4 okt, 2011 21:12 |
|
mellanrum
Elev |
Jao en gång beskrev mina vänner mig så här:
*Besserwisser *Underbart flummig *Gör en glad *Får någon blick när jag vet att jag har rätt *Man ser tydligt på mig när jag känner mig olika saker *Massokist (hur stavas det? *Jättelätt påverkad av socker och mjölk *Smart o_o Ja det var väl typ det xD
4 okt, 2011 21:15 |
|
expelliarmus
Elev |
Frågade Elderwand & childhoodlight och dom sa;
- Kreativ - Omtänksam - Inspirerande - Uppmärksam - Modig FUCK YEAH
4 okt, 2011 21:16 |
|
Somnium
Elev |
Något sånt här antar jag;
• Kaxig - Tja... Sant I guess. Iaf ibland. • Blyg (ja, man kan vara kaxig och blyg :c) - Hahah, 100% true. • Rolig - Hell to the no. • Dancefreak - Yesbox. • HP - freak - Men ofc! • Alan Rickman - freak - Jajajajajajajajajajajajajajaja. • PMS - child - HAHAH, ja</3 Har humörsvängningar hela tiden. • Impulsiv - Typ... Halvt sant. • Ambitiös - True • Rule breaker - Aww, ja.</3 • Bokmal - Jupp♥ • Oseriös - Det händer. :3 • Sarkastisk - Lol, ibland kanske. :c • Bra lyssnare - Inte enligt mig, men okej. • Snäll - Försöker iaf. Okej, vart lite blandat här. Skrev saker som kompisar har kallat mig. xd http://slytherinunicorn.tumblr.com/
4 okt, 2011 21:21 |
|
Borttagen
|
* Vagina
* British whore (Oi!) * Rolig * Omtänksam * Doesn't take any shit * Musikalisk * Psycho * Fag enabler * Snäll * Wonderful * Explosive * Über sexy * Iranier/Iranian * Potterhead * Gleek Mina kompisar gillar mig! 4 okt, 2011 21:23 |
|
Celebikai
Elev |
4 okt, 2011 21:23 |
|
Somnium
Elev |
Jag skulle beskriva dig som; HP - nörd Sötnöt Awesome Rolig Jedhead Hjälpsam c: http://slytherinunicorn.tumblr.com/
4 okt, 2011 21:27 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen