Dagbok?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superman
Elev |
Jag skrev dagbok i våras, det var extremt avkopplande. Fast nu orkar jag inte lägga manken till och sätta mig och skriva längre tyvärr
4 okt, 2011 16:42 |
|
Borttagen
|
jag skrev dagbok när jag var liten, men böcker är väldigt riskbara. folk hittar dom lätt, och kan läsa flera kapitel/månader. till och med hela boken o.o
så jag la av såfort det hände. jag provade på att skriva nu iår igen, men eftersom jag hade så mycket att säga blev det jobbigt att skriva. jag funderar på att börja skriva på datorn, men det är också väldigt riskfullt och opersonligt :] 4 okt, 2011 17:28 |
|
Borttagen
|
Nej, det är inte alls töntigt eller drygt. Bry dig inte om vad andra tycker och gör var du själv känner för. Själv funderar även jag på att börja skriva dagbok, för att kunna få ut/uttrycka mina känslor och tankar i den, eftersom jag inte känner mig bekväm med att prata om det med andra, och jag känner att jag behöver få ut det på nåt sätt.
6 okt, 2011 16:42 |
|
baramin
Elev |
Jag försöker och misslyckas, haha.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 6 okt, 2011 16:51 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Hittade min två år gamla dagbok igår ♥ Jag måste ha gömt nyckeln på något VÄLDIGT bra ställe som jag självklart glömt bort, så jag fick klippa bort låset. men det var det värt ^^ Så nu skriver jag i den igen
![]()
6 okt, 2011 16:53 |
|
Enchanted
Elev |
Jag skrev dagbok förut men jag tyckte det var så jobbigt att skriva så jag slutade
6 okt, 2011 17:11 |
|
MonsterCookie
Elev |
Jag skrev väldigt mkt för ca ett o ett halvt år sedan, men så började jag glömma, och tillslut slutade jag helt x)
Tkr absolut inte att det är drygt eller barnsligt! Det är ett bra sätt att få ut sina tankar på. wolfstar deserved better. 6 okt, 2011 17:26 |
|
airotciv
Elev |
6 okt, 2011 17:29 |
|
Unique
Elev |
Jag skrev det förut, men det funkar helt enkelt inte för mig. Jag glömmer att skriva hela tiden och orkar inte.
│♥Unique♥│ ♥EXO♥
6 okt, 2011 17:29 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen