Emma Watson > ny hårfärg
Forum > Harry Potter > Emma Watson > ny hårfärg
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Erkänn att du såg det på min tumblr.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 3 okt, 2011 18:12 |
|
expelliarmus
Elev |
3 okt, 2011 18:17 |
|
accioron
Elev |
Hon kan göra exakt vad som helst med sitt utseende och ändå se helt perfekt ut. GURL WHY SO FLAWLESS
3 okt, 2011 18:28 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av accioron: Hon kan göra exakt vad som helst med sitt utseende och ändå se helt perfekt ut. GURL WHY SO FLAWLESS this! 3 okt, 2011 18:30 |
|
Borttagen
|
3 okt, 2011 18:31 |
|
Borttagen
|
Sött! Men det hade nog varit finare utan slingorna. :c
3 okt, 2011 18:32 |
|
Borttagen
|
Visst är hon egentligen blond? Alltså hennes naturliga hårfärg?
3 okt, 2011 18:33 |
|
annawpotter
Elev |
3 okt, 2011 18:37 |
|
childhoodlight
Elev |
3 okt, 2011 18:59 |
|
soratanaka
Elev |
gotcha big time : PP ot tho i think she's flawleeeeeeeeeeeeeess Tyckte hon är fin i denna hårfärg likväl som hennes förra. y the madness "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 3 okt, 2011 19:04 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen