Mmmh... Marabou!
Forum > Off Topic > Mmmh... Marabou!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Margaret
Elev |
Skrivet av expelliarmus: leumas vän - Smakat Caribbean? Det är kokos och torkad banan, himmelsk. Margaret - Fast om man kan blanda sina favoritgodisar så blir det ju AGÖLÄAVLAVNPKÖA; awesome. Enligt min åsikt! Jag är sjukt galen i choklad, jag har typ cravings hela tiden. Och jag tycker att chokladen förstörs om man blandar i massa annat gojs. Fast det är min åsikt. ![]()
2 okt, 2011 21:46 |
|
superman
Elev |
2 okt, 2011 21:46 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av expelliarmus: leumas vän - Smakat Caribbean? Det är kokos och torkad banan, himmelsk. Margaret - Fast om man kan blanda sina favoritgodisar så blir det ju AGÖLÄAVLAVNPKÖA; awesome. Enligt min åsikt! Men bananen förstör ju allt jue. 2 okt, 2011 21:47 |
|
expelliarmus
Elev |
2 okt, 2011 21:47 |
|
IamAK
Elev |
har inte smakat alla, men gillar det mesta. har ingen favorit direkt xD
2 okt, 2011 21:50 |
|
adliitam
Elev |
2 okt, 2011 21:50 |
|
Enchanted
Elev |
Jag har hört att det finns så mycket konstiga saker i marabou, så jag har typ fobi för att äta det nu... o.O Men innan var min favorit mint krokant
2 okt, 2011 21:50 |
|
Danzi
Elev |
Mina favoriter är dessa:
* Mjölkchoklad * Schweizer nöt * Caribbean Lite mer mmmm i livet ♥ ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
2 okt, 2011 21:50 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
2 okt, 2011 21:59 |
|
Dante
Lärare |
Svårt, alla är ju så goda, men skulle nog ändå säga att Digestive, Mjölkchoklad, Daim, Mint krokant och Non Stop tillhör de absoluta favoriterna.
Älskade för övrigt kokos-rören som fanns ett tag, synd att de verkar slutat helt med dem. 2 okt, 2011 22:01 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen