Frukostvanor
Forum > Off Topic > Frukostvanor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
axel
Elev |
jag äter två lingongrova med skinka och kellogs special k,med mjölk och ett glas apelsinjuice eller mjölk
2 okt, 2011 11:52 |
|
Roretta
Elev |
Skrivet av Cyachi: ...Det där gills väl inte! Även om oboy är världens godaste så är det självklart onyttigt <//3Jag är en sån som brukar skippa frukosten, på grund av att jag hellre sover lite längre. Dock så "åt" jag frukost idag! Ett glas med Óboy, omnom. ♥ Berits hand touched fried chicken. /proud 2 okt, 2011 11:53 |
|
f00nt
Elev |
kunde inte alls äta det förut, men nu försöker jag och då blir det en knäcke-macka med ost samt en kopp te.
2 okt, 2011 11:53 |
|
Li
Biträdande rektor |
Har nyligen "lärt" mig äta frukost! Mådde under alla mina tonår otroligt illa på morgonen jämt och kunde aldrig äta
Brukar äta kellogs special K med mjölk, någon fullkornsmacka av nåt slag och sedan ett glas juice till without something there is no nothing 2 okt, 2011 11:55 |
|
Borttagen
|
När det är vardag så äter jag frukost.
Men när det är helg så skippar jag frukost. Jag tycker inte om frukost, det är min värsta måltid på dagen. 2 okt, 2011 11:55 |
|
mellanrum
Elev |
2 okt, 2011 11:55 |
|
Borttagen
|
Jag blir illamående och skakig utan att äta, men jag ignorerar det och äter inte så ofta, då jag inte känner hunger (yeah, it's bad)
2 okt, 2011 11:59 |
|
Roretta
Elev |
2 okt, 2011 12:00 |
|
axel
Elev |
man ska äta sig mätt
2 okt, 2011 12:02 |
|
ikka
Elev |
Roretta: Jag kommer bli beroende av kolla din frukost-sidan
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
2 okt, 2011 12:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen