Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Frukostvanor

Forum > Off Topic > Frukostvanor

1 2 3 ... 8 9 10
Användare Inlägg
axel
Elev

Avatar


jag äter två lingongrova med skinka och kellogs special k,med mjölk och ett glas apelsinjuice eller mjölk

2 okt, 2011 11:52

Roretta
Elev

Avatar


Skrivet av Cyachi:
Jag är en sån som brukar skippa frukosten, på grund av att jag hellre sover lite längre. Dumt egentligen.
Dock så "åt" jag frukost idag! Ett glas med Óboy, omnom. ♥
...Det där gills väl inte! Även om oboy är världens godaste så är det självklart onyttigt <//3

Berits hand touched fried chicken. /proud

2 okt, 2011 11:53

f00nt
Elev

Avatar


kunde inte alls äta det förut, men nu försöker jag och då blir det en knäcke-macka med ost samt en kopp te.

2 okt, 2011 11:53

Li
Biträdande rektor

Avatar


Har nyligen "lärt" mig äta frukost! Mådde under alla mina tonår otroligt illa på morgonen jämt och kunde aldrig äta Tillslut vänjer man ju av kroppen med frukost och då blir det ännu värre. Nu äter jag dock varje morgon och har nyligen till och med börjat längta efter frukost

Brukar äta kellogs special K med mjölk, någon fullkornsmacka av nåt slag och sedan ett glas juice till mums och nyttigt!

without something there is no nothing

2 okt, 2011 11:55

Borttagen

Avatar


När det är vardag så äter jag frukost.
Men när det är helg så skippar jag frukost.
Jag tycker inte om frukost, det är min värsta måltid på dagen.

2 okt, 2011 11:55

mellanrum
Elev

Avatar


En kopp te (annars får jag ont i huvudet ) och två mackor Så är det varje morgon n_n

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsnesfVGVK1qbteqxo2_500.gif

2 okt, 2011 11:55

Borttagen

Avatar


Jag blir illamående och skakig utan att äta, men jag ignorerar det och äter inte så ofta, då jag inte känner hunger (yeah, it's bad)

2 okt, 2011 11:59

Roretta
Elev

Avatar


fannyy, ....inte känner hunger? o_o

Berits hand touched fried chicken. /proud

2 okt, 2011 12:00

axel
Elev

Avatar


man ska äta sig mätt

2 okt, 2011 12:02

ikka
Elev

Avatar


Roretta: Jag kommer bli beroende av kolla din frukost-sidan Insåg att jag ofta äter alldeles för mycket. xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F19dcb2fe90f3aa814537f77f66dea001%2Ftumblr_mr067yYzlQ1r07ig3o9_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F55f2b5931c1e0c49ff0bb498524f8691%2Ftumblr_mndea9371B1rvv3l2o9_500.gif[img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97

2 okt, 2011 12:03

1 2 3 ... 8 9 10

Forum > Off Topic > Frukostvanor

Du får inte svara på den här tråden.