Kram-tråden
Forum > Off Topic > Kram-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Danzi
Elev |
1 okt, 2011 21:52 |
|
MonsterCookie
Elev |
Men titta vad bra! Då slapp jag ju fixa en ^^
*Kram till hela mugglis och till mig själv* wolfstar deserved better. 1 okt, 2011 21:52 |
|
Borttagen
|
^ Kram till MonsterCookie, hon behövde en till kram! så nu har hon 1001 kramar från mig
1 okt, 2011 21:55 |
|
mellanrum
Elev |
1 okt, 2011 21:57 |
|
MonsterCookie
Elev |
^Wiie ^^ *kramar tbx* bäst du är
wolfstar deserved better. 1 okt, 2011 21:57 |
|
Borttagen
|
^ Kramiz, har du ätit upp alla Bertie Botts förresten?
1 okt, 2011 21:58 |
|
Celebikai
Elev |
1 okt, 2011 21:58 |
|
Enchanted
Elev |
Kramar till GinnyOlivia för att hon är en sån awesome människa!
1 okt, 2011 21:59 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Kramiz, har du ätit upp alla Bertie Botts förresten? Aa x) satt o nördade AVPM idag, o då tog dom slut D: så nu får jag åka o köpa nya, snyft. wolfstar deserved better. 1 okt, 2011 22:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: ^ Kramiz, har du ätit upp alla Bertie Botts förresten? Aa x) satt o nördade AVPM idag, o då tog dom slut D: så nu får jag åka o köpa nya, snyft. Ja, när man väl börjat så kan man inte sluta, som igår liksom Kram till Årsta Hallen för att de säljer Bertie Botts! ♥ 1 okt, 2011 22:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen