Har du sett ugglor på riktigt?
Forum > Off Topic > Har du sett ugglor på riktigt?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
1 okt, 2011 20:24 |
|
MonsterCookie
Elev |
Arå, i ett träd utanför mitt dagis satt det en jättestor uggla ibland
wolfstar deserved better. 1 okt, 2011 20:46 |
|
baramin
Elev |
Bara på Orsa Björnpark och Skansen(finns det ens på det sistnämnda, eller har jag inbillat mig...) hörde dock en hoa förut, utanför mitt fönster.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 1 okt, 2011 20:47 |
|
Ginnyy
Elev |
På djurpark...
Skulle vara riktigt mäktigt att se en uggla på "riktigt", fast jag är livrädd för fåglar, så skulle nog inte bli så glad av det...
1 okt, 2011 20:52 |
|
GinnyOlivia
Elev |
1 okt, 2011 20:53 |
|
Borttagen
|
Ja, dock väldigt länge sedan. När jag var mindre och inte kunde sova så brukade pappa eller mamma åka ut med mig i bilen på nätterna, och då såg vi några ugglor och fladdermöss ibland :>
1 okt, 2011 21:11 |
|
Elley
Elev |
Japp, min klass sov över hos en lärare vars man är otroligt fågelintresserad. Vi fick se en yttepytte liten uggla, otroligt söt :'
http://nouw.com/ellenfelixson/
1 okt, 2011 21:12 |
|
Borttagen
|
Förra eller förrförra året flög det omkring en uggla i våran "loge"(över ladugården)!!!!!!!
Och i somras såg jag två st på Skansen. 1 okt, 2011 21:12 |
|
Borttagen
|
Japp, riktigt åzum faktiskt ♥
1 okt, 2011 21:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Finns på Skansen! Skrivet av Borttagen: Brukar det finnas ugglor på zoo? Om man vet vart man ska gå. 1 okt, 2011 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen