Sorgens tider [SV]
Forum > Fanfiction > Sorgens tider [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ååh, fy! kan knappt läsa sånna här ff's blir helt förstörd
längtar till nästa del 2 okt, 2011 13:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ååh, fy! kan knappt läsa sånna här ff's blir helt förstörd längtar till nästa del 2 okt, 2011 13:49 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av Borttagen: ååh, fy! kan knappt läsa sånna här ff's blir helt förstörd längtar till nästa del Den är såå bra!
2 okt, 2011 14:14 |
|
Hedwig<3
Elev |
2 okt, 2011 14:20 |
|
Borttagen
|
fett bra!! :'O
2 okt, 2011 15:08 |
|
Borttagen
|
Visst äger hon? :'D
2 okt, 2011 16:17 |
|
Borttagen
|
Tack så hemskt mycket! :'D Hinner göra ett kort kapitel till:
____ Kap 3 - Percy Jag visade mitt emblem, som denna gången jag fixat, för George. Sedan tog jag en smörgås och bredde ytterst lite smör på den. Det var onormalt tyst vid bordet och stämningen var nedstämd. Den enda som var någorlunda glad var Ginny, som nu satt och kastade långa blickar på Harry, som inte såg på henne tillbaka. Jag visste hur det var. Jag har själv varit tillsammans med Penelope Clearwater. Jag glömde bort Fred för ett ögonblick, och tänkte på alla stunder jag haft med Penelope och familjen. Men de dystra tankarna kom tillbaka med Fred, som låg där livlös. Hans sista leende hade jag fortsatt se i hans ansikte. Trodde de andra att det var mitt fel? Att jag borde tagit mer ansvar för min bror, trots att han faktiskt var 20 år. "Mamma?" frågade jag. "Ja Percy?" svarade hon snabbt. "Du skyller inte på mig va?" frågade jag försiktigt. "Nej, såklart inte, gubben" Mollys svar fick mig att slappna av lite. Jag började äta av smörgåsen jag tidigare brett på smör på. Trots tuggorna kändes det bara som om biten bara blev större och större. Jag svalde biten och drack snabbt upp ett glas mjölk som stått på Bills plats. "Sno inte min mjölk" yttrade sig Bill. Men jag svarade inte utan tog med mackan bort därifrån. Jag fastnde vid vår familjeklocka. Fred's hand visade konstigt nog på platsen hemma. Men han kan väl inte vara hemma? Han var ju död! Fred var väl ändå i himlen nu? "Har den här gått sönder eller vad" mumlade jag för mig själv. 2 okt, 2011 16:22 |
|
MissFniss
Elev |
2 okt, 2011 16:31 |
|
Borttagen
|
naaaww, Fred är där han hör hemma.. alltså hemma i kråkboet! ♥
2 okt, 2011 16:36 |
|
Borttagen
|
Som alltid, du äger kusin♥
2 okt, 2011 16:37 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen