RedWines!
Forum > Harry Potter > RedWines!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amortentia
Elev |
Red Vines finns i Sverige
LOVE IT ♥♥ ![]()
13 jan, 2012 17:18 |
|
Borttagen
|
Smakar dem ingenting alls?
13 jan, 2012 17:24 |
|
joel9324
Elev |
13 jan, 2012 17:25 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av Amortentia: Red Vines finns i Sverige LOVE IT ♥♥ http://www.usagodis.se/product.html/red-vines-original-red-twists?category_id=14 13 jan, 2012 19:51 |
|
Hermione Granger!<3
Elev |
vad är Redwines?? fattar inte... förlåt... är lite seg kanske...
Hjälp! vill verkligen veta vad det är!!♥♥♥
HERMIONE FOREVER!!!!<3<3<3<3<3<3<3
13 jan, 2012 20:01 |
|
Borttagen
|
Red Vines är alltså godis som nämns och äts ett flertal gånger i "A very Potter sequel" som förkortas AVPS. AVPS är en musikal och uppföljare till "A very Potter musical". Du kan se båda dessa på youtube, rätt underhållande enligt mig!
15 jan, 2012 12:58 |
|
Borttagen
|
15 jan, 2012 13:06 |
Forum > Harry Potter > RedWines!
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen