Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Bästa filmen!

Forum > Off Topic > Bästa filmen!

1 2 3
Användare Inlägg
Thud
Elev

Avatar


Skrivet av DeathDownAlex:
Skrivet av whirlwinds:
the butterly effect, juno, 500 days of summer och edward scissorhands ♥♥

Scissorhands!!!
Skrivet av Adina:
SAGAN OM RINGEN FTW.


Jag avgudar allt av Tim Burton, en av mina favorit filmer är Sweeney Todd och jag kan basically alla de låtarna.
Det samma gäller Nightmare Before Christmas .
Beetlejuice är en fantastisk film!


Kommer inte på några fler just nu...

Pirates of the caribbean filmerna är bra

Alice in wonderland
glömde jag, tim burton filmen mest, men bara karaktärerna är så fantastiska.




Ååååh jag älskar Tim Burton! Hans filmer är fantastiska O___O

Run run Rudolph, Santa's gotta make it to town

30 sep, 2011 19:32

DeathDownAlex
Elev

Avatar

+1


^ja och inspirerande!
Man måste ju bara älska hans konst och poesi.


"Son, are you happy? I don't mean to pry,
but do you dream of Heaven?
Have you ever wanted to die?

Sam blinked his eye twice.
but made no reply.
Dad fingered his knife and loosened his tie.

As he picked up his son,
Sam dripped on his coat.
With the shell to his lips,
Sam slipped down his throat.





1 okt, 2011 10:36

Borttagen

Avatar


^
^

Tim Burton ÄGER! =D
Undra vad som hade hänt om han hade fått regissera sista HP filmen. '-'

1 okt, 2011 10:41

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^
^

Tim Burton ÄGER! =D
Undra vad som hade hänt om han hade fått regissera sista HP filmen. '-'

Oh we'll never know

1 okt, 2011 10:50

Danzi
Elev

Avatar


Måste lägga till Apornas planet Revolution också. Såg den igår och det var den bästa film jag sätt sen Harry Potter och dödsrelikerna del 2

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2F2yyxp1f.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi62.tinypic.com%2Fofrex1.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2F312xv0i.gif http://danzis.blogg.se

1 okt, 2011 11:55

superman
Elev

Avatar


Skrivet av Danzi:
Måste lägga till Apornas planet Revolution också. Såg den igår och det var den bästa film jag sätt sen Harry Potter och dödsrelikerna del 2

Så jäkla bra!!

1 okt, 2011 12:04

Roretta
Elev

Avatar


Skrivet av Danzi:
Måste lägga till Apornas planet Revolution också. Såg den igår och det var den bästa film jag sätt sen Harry Potter och dödsrelikerna del 2
Haha när jag såg den visste jag inget om att Tom var med, så jag och min kompis var ganska likgiltiga, TILLS VI SÅG HANS FACE I FÖRSTA SCENEN MED HAN.
Så vände hon sig om mot mig och jag vände mig om mot henne och jag ba gapade och hon ba "...Malfoy......"
Och filmen var made

Berits hand touched fried chicken. /proud

1 okt, 2011 12:07

Borttagen

Avatar


Oj har många men några är:
-Sweeney Todd
-Edwars Scissorhands
-Lord of the ring
-Disney filmer ( kan inte ta en)
-Into the wild
-The Holaday
-Alice in woiderland ( Tim Burtons )
-Inception
-Changelin ( tror den heter så xd )
-Och Harry Potter såklart

1 okt, 2011 12:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Danzi:
Måste lägga till Apornas planet Revolution också. Såg den igår och det var den bästa film jag sätt sen Harry Potter och dödsrelikerna del 2

this.

1 okt, 2011 12:17

Borttagen

Avatar


Harry Potter, Slumdog Millionaire och Tree of Life
(Antagligen Hachiko: A dog's story också)

1 okt, 2011 18:34

1 2 3

Forum > Off Topic > Bästa filmen!

Du får inte svara på den här tråden.