Födelsedag :D
Forum > Off Topic > Födelsedag :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cannedcorn
Elev |
29 sep, 2011 19:41 |
|
Zephyra
Elev |
29 sep, 2011 19:43 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Jag fyller också år idag!
29 sep, 2011 19:44 |
|
Danzi
Elev |
29 sep, 2011 19:46 |
|
seamus
Elev |
Grattis på födelsedan EMELESEL.
Låter som jättebra presenter. Jag är svartsjuk, jag måste låna på biblan för att läsa böckerna. Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.
29 sep, 2011 19:48 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av seamus: Grattis på födelsedan EMELESEL. Låter som jättebra presenter. Jag är svartsjuk, jag måste låna på biblan för att läsa böckerna. Jag fyller också idag 29 sep, 2011 19:50 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
29 sep, 2011 19:52 |
|
seamus
Elev |
Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.
29 sep, 2011 19:55 |
|
Nintendo64
Elev |
grattis till alla som har skrivit att dom fyller år idag!!
“Come on, Tom. Let’s finish this the way we started - together.”
29 sep, 2011 20:23 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Hoho Skrivet av Knizzlare: Grattiiiis! Najsiga presenter låter det som också! :> Hpfestival i katrineholm, låter intressant, berätta mer! Vet inte jättemycket än, mer info skulle komma senare. Men det är den 15 Oktober iallafall, typ 16-18 tror jag.. Oki Grattis till dig med dårå! Grattis till dig också, även fast jag redan sagt grattis till dig ;P ![]()
29 sep, 2011 20:35 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen