Pratar folk fortfarande i telefon?
Forum > Off Topic > Pratar folk fortfarande i telefon?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ikka
Elev |
Jag pratar i princip bara i telefon med min flickvän som bor 25 mil härifrån eller min klasskompis som är av den åsikten att det är mycket personligare att prata än skriva på facebook. Annars, nja. Inte speciellt mycket.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
29 sep, 2011 18:45 |
|
superman
Elev |
Pratar ofta i telefon eller på skype, mycket mysigare än att smsa
29 sep, 2011 18:45 |
|
Hotissue
Elev |
Jag tycker om att prata i telefon
Fast pratar inte jättemycket i telefon. Om jag är uttråkad ringer jag en vän eller min kille och pratar på i timmaaaaaar
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
29 sep, 2011 18:49 |
|
adliitam
Elev |
Jag pratar i telefon väldigt mycket! När jag ringer någon eller dom ringer mig så pratar jag med dom minst i en timme! Sms känns så opersonligt och massa folk missförstår en på sms, som om man skriver en "
![]() ![]()
29 sep, 2011 18:51 |
|
MissRuth
Elev |
smsar mest
29 sep, 2011 18:52 |
|
MonsterCookie
Elev |
Nej, jag o mina kompisar kör på sms, och då smsar vi mycket... Det var nån gång när vi hade kommit upp i 4000 på en vecka, tkr det är rätt mkt O_o Vi brukar hålla oss på ett par hundra nu dock, det blir så dyrt annars :3
wolfstar deserved better. 29 sep, 2011 18:54 |
|
expelliarmus
Elev |
Har världens telefonfobi. Får panik när den ringer eller när jag tvingas ringa till någon. Så nej, jag pratar absolut inte i telefon!
29 sep, 2011 19:10 |
|
Hotissue
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Nej, jag o mina kompisar kör på sms, och då smsar vi mycket... Det var nån gång när vi hade kommit upp i 4000 på en vecka, tkr det är rätt mkt O_o Vi brukar hålla oss på ett par hundra nu dock, det blir så dyrt annars :3 Oj, det är ju jättemycket! :O Jag ha 3000 fria varje månad och jag kommer aldrig upp till så många... HAHA jag tror jag ligger på 900 nu efter en månad.
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
29 sep, 2011 19:12 |
|
Ida S
Lärare |
Jag ringer nästan bara till min familj/min familj ringer till mig. Jag pratar ALDRIG i telefon med klasskompisar/andra vänner som bor nära, då är det facebook/sms som gäller.
Är det dock nätkompisar som bor långt bort och som man träffar sällan, så kan det väl hända att det blir telefonsamtal då och då c: Men hatar att ringa samtal till folk jag inte känner, t ex att boka tid hos optikern. Det är det värsta som finns. "we live together, and harry does all the cooking." 29 sep, 2011 19:15 |
|
Borttagen
|
Jag messar ofta. Ringer when I'm in a hurry.
29 sep, 2011 19:16 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen