Går sporten före kompisar?
Forum > Off Topic > Går sporten före kompisar?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag hade helt klart valt dansen!
Spelade fotboll, simmade och dansade under många års tid och lät ALDRIG något annat event gå före viktiga tävlingar, matcher eller uppvisningen. Det fanns inte på kartan. Fester och partyn kommer och går - du får tid att umgås med dina vänner vid andra tillfällen ^^ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 30 sep, 2011 17:21 |
|
evut
Elev |
Skrivet av Borttagen: Om jag var du så skulle jag gå på dansen. Fester kan man ofta ha men det är inte särskilt rättvist mot din danspartner.
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
30 sep, 2011 17:27 |
|
Sommarflickan
Elev |
Skrivet av Cinnamonagouti: Tycker du ska gå på dansen faktiskt, du bestämde ju trots allt det innan du fick höra om festen. Eller har jag fatta fel? :p Nej, du fattade det rätt. Och jag tror jag kommer gå på dansen iaf c: ![]() ![]()
30 sep, 2011 18:24 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen