Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Spelat någon HP låt?

Forum > Off Topic > Spelat någon HP låt?

1 2 3
Användare Inlägg
grodan-boll
Elev

Avatar


Kan Hedwigs Theme på piano, men det är nog allt ^^

SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/

28 sep, 2011 21:26

Losa
Elev

Avatar


Skrivet av leumas vän:
Spela vet jag inte, men jag tycker att jag är ganska hyfsad på att sjunga en del av AVPM och AVPS låtar hehe.


Bra det med!

But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them. SilverUnicorn114 @ Pottermore

29 sep, 2011 06:50

Borttagen

Avatar


Jag kan spela en bit av Hedwig's theme på gitarr.

29 sep, 2011 06:52

Nymphadora Tonks!
Elev

Avatar


Kan Hedwig's theme på piano.
Sen kan jag Hedwig's theme, Hogwarta forever, Harry wondrous world, lite av Nimbus 2000 och några till på blockflöjt...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi60.tinypic.com%2Fb3mywk.gif

29 sep, 2011 07:06

ikka
Elev

Avatar


En del wizardrock har det väl blivit på gitarren. Annars lite Hedwig's Theme. Har inte försökt med något annat...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F19dcb2fe90f3aa814537f77f66dea001%2Ftumblr_mr067yYzlQ1r07ig3o9_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F55f2b5931c1e0c49ff0bb498524f8691%2Ftumblr_mndea9371B1rvv3l2o9_500.gif[img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97

29 sep, 2011 16:51

Borttagen

Avatar


harry potter introt är den första saken jag någonsin har lärt mig spela på piano.
piano är det enda instrumentet jag kan ''spela'',
harry potter introt är det ända jag kan spela...

fast jag är stolt ändå ^^

29 sep, 2011 17:31

Elley
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyOlivia:
Skrivet av Elley:
Kan en del av Hedwigs Theme på tvärflöjt
ofta du spelar tväflöjt?! Jag också!! Haha, först tycker din kompis att vi är lika, och så spelar vi samma instrument! O.o

On Topic, kan spela Hedwigs Theme, Harrys Wondrous World, Nimbus 2000, A Window to the Past, Hogwarts Hymn, Hogwarts March, Professor Umbridge, Double Trouble m.fl. på flöjten, samt några av dessa + Obliviate på piano.


My secret twin? o.o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lbvhvsNl4u1qap66jo1_500.gif http://nouw.com/ellenfelixson/

29 sep, 2011 17:44

baramin
Elev

Avatar


Hedwig's theme på fiol. För ett antal år sedan, haha.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

29 sep, 2011 17:45

Losa
Elev

Avatar


Skrivet av baramin:
Hedwig's theme på fiol. För ett antal år sedan, haha.


.. Måste lära mig den någon gång :3

But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them. SilverUnicorn114 @ Pottermore

30 sep, 2011 21:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Losa:
Har ni spelat någon Harry Potter låt på något instrument?

Själv håller jag för tillfället på att lära mig Hedwig's Theme på piano.. Annars har det tyvärr inte blivit något. Ska också ta mig an något på fiol någon gång.


haha, det gör jag också, fick den på noter i onsdags

30 sep, 2011 21:39

1 2 3

Forum > Off Topic > Spelat någon HP låt?

Du får inte svara på den här tråden.