Gott nytt år mugglis!
Forum > Off Topic > Gott nytt år mugglis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
28 sep, 2011 20:16
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-28 kl. 20:17
|
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
28 sep, 2011 20:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Jag är inte ensam C': Gott nytt år till alla judar! Shana Tova TheCasualtie och ginny_ginny, båda judar!(Vad jag vet i alla fall...) SHANA TOVA SÖTA MUGGLISAR ♥ 28 sep, 2011 20:17 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Jag är inte ensam C': Gott nytt år till alla judar! Shana Tova TheCasualtie och ginny_ginny, båda judar!(Vad jag vet i alla fall...) SHANA TOVA SÖTA MUGGLISAR ♥ Eller jag vet inte om ginny_ginny firar judiskt nyår och sådant men hennes släkt är judisk i alla fall...♥ Jaha. 28 sep, 2011 20:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Coolt. Är hennes släkt ortodox eller? I min familj är vi ortodoxer och traditioner är viktgt för oss ♥Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Jag är inte ensam C': Gott nytt år till alla judar! Shana Tova TheCasualtie och ginny_ginny, båda judar!(Vad jag vet i alla fall...) SHANA TOVA SÖTA MUGGLISAR ♥ Eller jag vet inte om ginny_ginny firar judiskt nyår och sådant men hennes släkt är judisk i alla fall...♥ 28 sep, 2011 20:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ser du fram emot Yom kippur? ^Vad roligt att du tycker så c: Shana Tova på dig Mel ♥ 28 sep, 2011 20:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nej ;__; Men ska göra det ordentligt i år. Äta lite onyttigt och sånt sen ska fajten börja! c:Skrivet av Borttagen: Ser du fram emot Yom kippur? ^Vad roligt att du tycker så c: Shana Tova på dig Mel ♥ 28 sep, 2011 20:29 |
|
Borttagen
|
Shana Tova på dig med!
28 sep, 2011 20:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Shana Tova på daii C:Shana Tova på dig med! 28 sep, 2011 20:34 |
|
hyperion
Elev |
28 sep, 2011 20:44 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen