Vätternrundan/Halvvättern/Tjejvättern
Forum > Off Topic > Vätternrundan/Halvvättern/Tjejvättern
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
^ Åh, jag har också planerat att göra en Tjejklassiker. Men skidorna sätter käppar i hjulet för mig skulle man kunna säga. Jag kan verkligen inte åka skidor, jag är så galet usel på det och jag tycker verkligen att det är skittråkigt att åka skidor. 3 mil är ju inte så lite heller...
Men gud vad kul för dig!
28 sep, 2011 09:26 |
|
evut
Elev |
Jag har aldrig cyklat någon tävling överhuvudtaget, men om du vill anteckna så bor jag precis där vätterrundan (eller vilken runda det nu är) går förbi. Jag bor på väg upp för en väldigt brant och lång backe som går upp till IKHP. :3
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
28 sep, 2011 19:13 |
|
expelliarmus
Elev |
28 sep, 2011 22:23 |
|
Grace
Elev |
Skrivet av expelliarmus: ^ Åh, jag har också planerat att göra en Tjejklassiker. Men skidorna sätter käppar i hjulet för mig skulle man kunna säga. Jag kan verkligen inte åka skidor, jag är så galet usel på det och jag tycker verkligen att det är skittråkigt att åka skidor. 3 mil är ju inte så lite heller... Men gud vad kul för dig! Jag vet inte om man kan säga att jag åkte Tjejvasan, tror snarare att jag gick den med skidor på fötterna. Jag hade inte planerat att åka loppet och hade bara åkte längdskidor några få gånger innan... Så det går att komma i mål ändå! All people smile in the same language <3 28 sep, 2011 23:15 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen