Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

R.I.P Tösen! (27/9-11)

Forum > Off Topic > R.I.P Tösen! (27/9-11)

1 2
Användare Inlägg
Ginnyy
Elev

Avatar


Fy vad tråkigt! Jag vet hur det känns så om jag hade kunnat ge dig en bamsekram skulle jag göra det! Hoppas Tösen har det bra nu. Och kom ihåg, thoose we love never truly leaves us!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

27 sep, 2011 21:18

Borttagen

Avatar


Tack allihopa för allt stöd, idag känns det mycket bättre pch är hemma från skolan idag för att kunna gråta ut lite mer och bara slappna av... ska ta en väl förtjänt promenix sen och bara få mig att tänka andra tankar! ♥

28 sep, 2011 08:24

1 2

Forum > Off Topic > R.I.P Tösen! (27/9-11)

Du får inte svara på den här tråden.