Otur?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Jag med! Typ aha, där är en dörr, den måste jag öppna, vänta lite, oj, aj, nu slog jag i den ju?!Går alltid in i sidan av dörrar och väggar! Är sjukt dålig på att bedömma avstånd med andra ord. ![]()
27 sep, 2011 16:56 |
|
Knizzlare
Elev |
27 sep, 2011 17:00 |
|
Borttagen
|
Jag har gjort det EN gång.. Vann kexchoklad
27 sep, 2011 17:01 |
|
Borttagen
|
Tur i oturen när man vinner två chokladkakor på ett hjul, problemet var att de var varma, halvsmälta och smakade därmed skit. x)
27 sep, 2011 17:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Margaret: Jag är sjukt klumpig. Jag skulle kunna snubbla på plan mark. Det gör jag hela tiden, trampar snett otaliga gånger per dag, så mina stackars fötter vrids på sjuka sätt 27 sep, 2011 17:08 |
|
leumas vän
Elev |
27 sep, 2011 17:13 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
27 sep, 2011 17:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Ähum, jag halkade in under vår bil en gång. XD Inte när den rörde på sig hoppas jag? Har alltid tur i oturen, hade kunnat skrapa upp hela aniktet förrut idag, sprutade bara näsblod som en fontän. Haha. 27 sep, 2011 17:20 |
|
Salazar1
Elev |
Vissa grejer kan bara hända mej....x)
En gång var vi för typ två veckor sen och fiskade småkryp i i en stor damm med fiskar och sånt. Vattnet var inte precis rent. Och vem trillade nästan i två gånger? Jo..JAG Vem var det som satte sig på trädet som lutade ut över vattnet och den nästan knäcktes? Jo....JAG Allt händer mej!! Slytherin Pride 27 sep, 2011 17:27 |
|
jan
Elev |
I bland det är inte så roligt !!!!!!!!!!!!
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
27 sep, 2011 17:53 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen