Sist du skrattade?
Forum > Off Topic > Sist du skrattade?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
adliitam
Elev |
26 sep, 2011 22:09 |
|
Borttagen
|
Spanskan idag, sen SO:n, sen NO:n,sen matten, sen engelskan, alltså ja.. Idag var det en glad dag, helt enkelt!
26 sep, 2011 22:12 |
|
cannedcorn
Elev |
26 sep, 2011 22:15 |
|
adliitam
Elev |
26 sep, 2011 22:19 |
|
cannedcorn
Elev |
26 sep, 2011 23:00 |
|
Latmask
Elev |
Satt och småskrattade lite åt NCIS av ingen speciell anledningen egentligen, men blir bara sådär glad av det ibland.
26 sep, 2011 23:08 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Jag vet inte, kanske när jag blev attakerad av mina kattungar, jag brukar vara glad i närheten av dem...
Men jag komme rinte ihåg någon specifik gång 26 sep, 2011 23:14 |
|
Kintsugi
Prefekt |
En par sekunder sedan när jag gick förbi min hytt-dörr och inte längre visste vart jag var på väg.
Har just suttit några timmar med arbetskamrater och skrattat, spelat spel och haft det allmänt trevligt! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 26 sep, 2011 23:32 |
|
Sunrisechild
Elev |
Jag tror det var åt Dr Sweets i serien Bones.. han är så söt :3
Accio Doublestuff! 26 sep, 2011 23:53 |
|
whirlwinds
Elev |
skrattade lite åt mig själv när jag såg min spegelbild för en stund sedan, sitter nämligen med en tampong upptryckt i ena näsborren. funkar väldigt bra mot näsblod faktiskt...
27 sep, 2011 00:25 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen