Favoritväder?
Forum > Off Topic > Favoritväder?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
Precis efter att det har regnat: luften är alldeles frisk och det luktar så hiiimla gott överallt!♥
Jaha. 26 sep, 2011 18:27 |
|
baramin
Elev |
Skulle ljuga om jag påstod att jag har någonting emot regn. På sommaren är det dock skönt med sol...ibland. Under P&L, till exempel.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 26 sep, 2011 18:28 |
|
Latmask
Elev |
Just nu regnar det och blåser kraftigt. Höststorm!
26 sep, 2011 21:14 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tycker att alla väder kan vara alldeles underbara, beronde på vilken sinnesstämning man befinner sig i (och beroende på om man hunnit tröttna på det osv.) Dock finns det ett väder som känns lite mer underbart än alla andra (enligt mig) och det är när himlen är alldeles klarblå, med bara enstaka snövita moln, solen lyser värmande mot kinden och det är runt 20 grader och det blåser svala, milda vindar Då är det helt perfekt!
27 sep, 2011 09:25 |
|
emeper
Elev |
Jag älskar sol!!!
Läs min fanfic ;) http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=4282&page=31#forum.php?topic=4282&page=1 Eller fanfiction.net/s/8036811/1 27 sep, 2011 11:02 |
|
MoonlightDreams
Elev |
Jag älskar regn, speciellt om det ösregnar och blåser. Men såklart gillar man även när solen kikar fram. Speciellt på höstarna. Det är så vackra färger överallt ^^
Älskar hösten. Tycker även att åska kan vara rätt häftigt ^^
27 sep, 2011 13:51 |
|
adliitam
Elev |
Jag älskar höstväder! När det är soligt och löven faller
![]() ![]()
27 sep, 2011 14:07 |
|
cannedcorn
Elev |
Regn ♥
Extra mysigt är med med åska och blixtrar (fast tycker att det är sjukt läskigt också). Just nu är det sol och kallt. Dumma sol :c
27 sep, 2011 14:10 |
|
Luna 1
Elev |
27 sep, 2011 15:26 |
|
childhoodlight
Elev |
27 sep, 2011 15:33 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen