Bra skräckfilmer
Forum > Off Topic > Bra skräckfilmer
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av Borttagen: The Poughkeepsie Tapes These three, mhm. Sen är ju Breaking Dawn (ej Twilight) rätt obehaglig till en del, men det är en Thriller med Shutter Island-tema. lawl. Skräckisar är ofta B-klassade filmer. Thrillers är mer som.. ughh. obehagliga. laaaaaaawl. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 26 sep, 2011 07:55 |
|
Borttagen
|
Drag me to hell har jag sett.
Jag mådde illa då och då, den var... Äcklig. Lik som "spyr" osv. :c 26 sep, 2011 08:04 |
|
mellanrum
Elev |
^ Haha vi såg den på ett fotbolls-träningsläger jasg var på. Såg tio minuter sen gick jag och spelade kort xD
26 sep, 2011 08:04 |
|
soratanaka
Elev |
Drag Me To Hell var inte alls bra.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 26 sep, 2011 08:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av soratanaka: Drag Me To Hell var inte alls bra. Lol, jag tyckte inte heller om den. Speciellt inte slutet. 26 sep, 2011 08:13 |
|
Danzi
Elev |
26 sep, 2011 08:38 |
|
soratanaka
Elev |
KossanBerta: uggghh hela filmen </3
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 26 sep, 2011 08:38 |
|
Borttagen
|
Drag me to hell var bara rolig, nasty och en get som pratar -.-
26 sep, 2011 08:40 |
|
Danzi
Elev |
Drag me to hell var inge bra alls tyckte jag.. slutet förstörde verkligen allt, typ när djävulen dansade. Då satt jag bara och skratta xD
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
26 sep, 2011 08:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av soratanaka: KossanBerta: uggghh hela filmen </3 Precis. D: Och vi såg den i klassrummet, min lärare stod där och log korkat då och då. 26 sep, 2011 08:49 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen