Hej då mugglis!
Forum > Off Topic > Hej då mugglis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Åå, vad tråkigt. Kommer att saknar dig jätte mycket. Hoppas du inte är borta allt för länge.♥
25 sep, 2011 14:51 |
|
si_tonks
Elev |
25 sep, 2011 14:54 |
|
Borttagen
|
nej gud, jag kommer sakna dig skit mycket! kom tillbaka snart! jag kommer känna mig så ensam :<
you wonderful person, be back soon! ♥ 25 sep, 2011 15:50 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Borttagen: nej gud, jag kommer sakna dig skit mycket! kom tillbaka snart! jag kommer känna mig så ensam :< you wonderful person, be back soon! ♥ I will be back soon! I think.. Gonna miss ya'll!
Tumblr.
25 sep, 2011 16:19 |
|
superman
Elev |
Vi kommer sakna dig
25 sep, 2011 16:22 |
|
expelliarmus
Elev |
Åh, kommer sakna dig jättemycket gumman. Skicka ett meddelande om du vill ha mitt nummer, för jag finns där för dig när det behövs! :-) ♥
25 sep, 2011 17:52 |
|
Borttagen
|
Nej men finis, jag blev sjukt skrämd när jag såg rubriken och att det var du som hade skrivit den!
Men nu när jag läser texten kan jag förstå dig, även om jag vill att du ska stanna. Har tårar i ögonen, jag vill inte att du ska försvinna, vi hade ju precis lärt känna varandra! Vi får byta nummer så att vi kan hålla kontakten ändå, okej? Love ya, sister, kom ihåg att du alltid är välkommen tillbaka! ♥ 25 sep, 2011 18:11 |
|
Enchanted
Elev |
Jag kommer att sakna dig jättemycket! Du är en av de som verkligen lyser upp forumen och är jätterolig att snacka med
25 sep, 2011 18:15 |
|
Borttagen
|
Du är bra och mugglis välkomnar dig alltid tillbaka när du vill komma tillbaka från din paus.
Hoppas skolarbetet och det där går bra, du är bra, glöm inte det! ^^ 25 sep, 2011 18:17 |
|
Ida S
Lärare |
Du kommer bli saknad tjejen, det är tråkigt men förstår verkligen din anledning. Jag finns iaf kvar för dig om det är något, oavsett vad
"we live together, and harry does all the cooking." 25 sep, 2011 18:18 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen