Vad ska ni göra idag?
Forum > Off Topic > Vad ska ni göra idag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Plocka bort en smörjoljepump från huvudmaskin ^^ Arbetet påbörjades imorse och fortsätter nog ett par dar kan jag tro. Skall strax till att dra ner igen - har varit en snabbvisit hemma för att checka mäteräknaren på husets vatten som finns i min lya
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 26 sep, 2011 13:47 |
|
JessieH
Elev |
Kom precis hem från Åland så ska nog bara ta det lignt resten av dagen
For neither can live while the other survives. Pottermore - OwlLeviosa183 26 sep, 2011 13:56 |
|
Parseltongue
Elev |
Nu har ju halva dagen redan gått i princip, så jag har gjort det som skulle göras för dagen redan: plugga! Haha
26 sep, 2011 15:02 |
|
Borttagen
|
Bli frisk. Punkt slut.
26 sep, 2011 15:04 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen