Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad ska ni göra idag?

Forum > Off Topic > Vad ska ni göra idag?

1 2
Användare Inlägg
Kintsugi
Prefekt

Avatar


Plocka bort en smörjoljepump från huvudmaskin ^^ Arbetet påbörjades imorse och fortsätter nog ett par dar kan jag tro. Skall strax till att dra ner igen - har varit en snabbvisit hemma för att checka mäteräknaren på husets vatten som finns i min lya

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

26 sep, 2011 13:47

JessieH
Elev

Avatar


Kom precis hem från Åland så ska nog bara ta det lignt resten av dagen

For neither can live while the other survives. Pottermore - OwlLeviosa183

26 sep, 2011 13:56

Parseltongue
Elev

Avatar


Nu har ju halva dagen redan gått i princip, så jag har gjort det som skulle göras för dagen redan: plugga! Haha

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FQ6joirtIBHUsw%2Fgiphy.gif

26 sep, 2011 15:02

Borttagen

Avatar


Bli frisk. Punkt slut.

26 sep, 2011 15:04

1 2

Forum > Off Topic > Vad ska ni göra idag?

Du får inte svara på den här tråden.