Vad ska du göra på Halloween?
Forum > Off Topic > Vad ska du göra på Halloween?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tror att jag ska klä ut mig till Hogwartselev tillsammans med Jac, Dracos Tvillingsyster, Citronisglassen, GinnyOlivia och Dobby, a free elf och fråga: "Avada Kedavra eller godis? Helst inte Bertie Bott's bönor..." Avada Kedavra eller chokladgrodor?
24 sep, 2011 15:44
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-24 kl. 15:45
|
|
kinshaw
Elev |
24 sep, 2011 15:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av Borttagen: Jag tror att jag ska klä ut mig till Hogwartselev tillsammans med Jac, Dracos Tvillingsyster, Citronisglassen, GinnyOlivia och Dobby, a free elf och fråga: "Avada Kedavra eller godis? Helst inte Bertie Bott's bönor..." Avada Kedavra eller chokladgrodor? Ja, men vi vill väl ha mer än bara chokladgrodor? Haha, tänk om vi typ knackar på hos en gammal tant. xD Eller GUSTAV. 24 sep, 2011 16:15 |
|
childhoodlight
Elev |
24 sep, 2011 16:30 |
|
Borttagen
|
24 sep, 2011 16:32 |
|
baramin
Elev |
Det är alltid fest med tjejerna från min gamla klass hemma hos en av oss, och i år har vi fixat så att det blir sleepover. Stunning.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 24 sep, 2011 17:19 |
|
Borttagen
|
Tror jag jag och två kompisar ska hyra skräck och typ äta godis xd
24 sep, 2011 17:32 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av Borttagen: Jag tror att jag ska klä ut mig till Hogwartselev tillsammans med Jac, Dracos Tvillingsyster, Citronisglassen, GinnyOlivia och Dobby, a free elf och fråga: "Avada Kedavra eller godis? Helst inte Bertie Bott's bönor..." Avada Kedavra eller chokladgrodor? Ja, men vi vill väl ha mer än bara chokladgrodor? Haha, tänk om vi typ knackar på hos en gammal tant. xD Eller GUSTAV. Jaa. Undra hur han skulle reagera.
24 sep, 2011 17:57 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen