Ditt starkaste ämne?
Forum > Off Topic > Ditt starkaste ämne?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
IamAK
Elev |
det har alltid varit engelska, men jag har inte det längre. av dom kurser jag läser nu är det väl dans skulle jag tro... eller sång kanske.
24 sep, 2011 14:01
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-24 kl. 14:02
|
|
Knizzlare
Elev |
24 sep, 2011 14:02 |
|
Borttagen
|
SO tror jag faktiskt. c:
24 sep, 2011 14:21 |
|
superman
Elev |
Inget just nu känns det som. Det betyder inte att det går dåligt i skolan, bara att det känns som jag varken failar eller uträttar några mirakel just nu. Vilket känns helt okej
24 sep, 2011 15:08 |
|
MonsterCookie
Elev |
Svenska ^^ Tack gode gud för det ämnet! Och kanske Engelska också...
wolfstar deserved better. 24 sep, 2011 15:11 |
|
Ida S
Lärare |
Svenska, engelska och franska, skulle jag säga.
"we live together, and harry does all the cooking." 24 sep, 2011 15:23 |
|
kinshaw
Elev |
24 sep, 2011 15:26 |
|
Dramione99
Elev |
Svenska och Matte!♥
24 sep, 2011 15:33 |
|
accioron
Elev |
Engelska, Svenska, NO och SO, tror jag!
24 sep, 2011 15:38 |
|
Somnium
Elev |
24 sep, 2011 17:13 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen