Skolfoto!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
vi tog för typ 3 veckor sedan men vi har inte fått det än
![]()
24 sep, 2011 11:20 |
|
Knizzlare
Elev |
Det blev jättedåligt
![]()
24 sep, 2011 11:31 |
|
Ida S
Lärare |
Ugh, jag hatar skolkataloger. Eller, som den elake jäveln jag är så älskar jag ju precis som alla andra att bläddra igenom alla klasser och peka på alla som ser roliga/konstiga/lite misslyckade ut.
Samtidigt som jag vet att hela skolan gör samma sak med bilden på mig. "we live together, and harry does all the cooking." 24 sep, 2011 11:35 |
|
IamAK
Elev |
har inte tagit skolfotot än vilket är väldigt konstigt med tanke på att september snart är över
24 sep, 2011 11:50 |
|
childhoodlight
Elev |
Fick tillåtelse att lägga upp bilden :-)
![]() Tryck på bilden för större format! Ja, så detta är gruppbilden för 9E, min klass. Den som ser vart jag är, är bäst, hihi.
24 sep, 2011 12:02 |
|
IamAK
Elev |
^ är du tjejen i mitten som står under nån i röd tröja? xD
btw, vem är idiot-killen som du hade skrivit om i en annan tråd? han som fick nån att gråta på hemkunskapen. 24 sep, 2011 12:10 |
|
childhoodlight
Elev |
Haha ja det är jag!
Jag tänker inte peka ut honom, det skulle vara taskigt och jag vill inte hänga ut någon. : )
24 sep, 2011 12:13 |
|
Borttagen
|
Jag såg fan ut som en vandrande bajskorv. Hade leggings och en t-shirt på mig så jag fick flera kommentarer att jag ser ut som att ha anorexia -.-
24 sep, 2011 12:16 |
|
Celebikai
Elev |
24 sep, 2011 12:18 |
|
childhoodlight
Elev |
24 sep, 2011 12:19 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen