Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Varför tycker man om Bellatrix Lestrange

Forum > Harry Potter > Varför tycker man om Bellatrix Lestrange

1 2 3 ... 11 12 13
Användare Inlägg
Salazar1
Elev

Avatar


Hon är cool X)
Sen är hon så himla bra på allt♥ And she's Slytherin

Slytherin Pride

23 sep, 2011 11:01

Katla
Elev

Avatar


För att hon är Bellatrix ♥

♏︎

23 sep, 2011 11:32

Borttagen

Avatar


Hon är en jäkla bitch, hatar henne. owo

23 sep, 2011 12:25

Smile
Elev

Avatar


Skrivet av Margaret:
Because she's a crazy ass bitch.
Haha, nej men hon är cool, och en bra sammansatt karaktär skulle jag vilja säga.

Dock har jag aldrig förlåtit henne för att hon dödat Sirius och Dobby...


Samma här, blev skitledsen över Dobby

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_lpszvdu7dA1qa1id2o2_r2_250.gif Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3 Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]

23 sep, 2011 12:26

Borttagen

Avatar


Hon är, som andra har sagt, en bra uppbyggd karaktär. Att Helena Boham spelar henne så jävla grymt gör det ju inte heller att man gillar henne sämre, haha. Så som karaktär tycker jag om henne. Dessutom så har hon egenskaper som lojalitet och kämparglöd, mod, mm, vilket är bra egenskaper. MEN hon använder dem i ett ont syfte. Så ja, hennes onda handlingar väger över, så som person är hon big DISLIKE för mig.

23 sep, 2011 14:13

Toonks
Elev

Avatar


ni har så rätt, fel av mig

23 sep, 2011 15:54

Borttagen

Avatar


she is pretty awesome
jag finner henne rolig att titta på :]

23 sep, 2011 15:55

MonsterCookie
Elev

Avatar


Hon är, även om hon är sjukt läskig och galen o så, en otroligt häftig karaktär. Joanne har byggt upp henne så väl, och det är alltid kul med karaktärer som man vet att de kommer göra något smågalet eller roligt eller läskigt... Man förväntar sig alltid något av henne, även om det oftast inte är bra saker hon gör ^^ Hon är så härligt cool!

wolfstar deserved better.

23 sep, 2011 16:42

childhoodlight
Elev

Avatar


Skrivet av Dante:
Hur kan man inte tycka om henne? Galen, underhållande, rolig, skicklig och smart på samma gång. Fin blandning!

Jag tycker att hon är en intressant karaktär, men jag skulle inte kunna säga att jag tycker om henne.

Hon är galen - absolut - men inte på ett positivt sätt, skulle inte jag vilja säga. Hon bryr sig inte om folk hon mördar och torterar, bryr sig inte om någonting alls förutom Voldemort och jag, personligen, har alltid varit en människa som hyser starkt ogillande mot sådana som sysslar med sådant. Däremot så tycker jag, som sagt, att hon är en intressant karaktär. Riktigt fascinerande att läsa om! : )

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

23 sep, 2011 17:15

GinnyOlivia
Elev

Avatar


Jag är typ lite smårädd för henne, skulle inte vilja stöta på henne IRL precis, men hon är en väldigt stark karaktär och jag gillar hur hon är helt galen. Helena Bonham Carter är fantastisk som Bella i filmerna! ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_mc937kqJ9u1r350t5o6_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_mc937kqJ9u1r350t5o4_250.gif

23 sep, 2011 17:18

1 2 3 ... 11 12 13

Forum > Harry Potter > Varför tycker man om Bellatrix Lestrange

Du får inte svara på den här tråden.