Dagens hate
Forum > Off Topic > Dagens hate
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
Jaa en del har haft vissa av grejerna lite längre :p min syster har haft tickern sen början av sommaren XD
Jag hade den också men lyckades då ta bort den... without something there is no nothing 21 sep, 2011 19:51 |
|
Celebikai
Elev |
21 sep, 2011 21:33 |
|
Dante
Lärare |
Fick den nya uppdateringen idag och ärligt talat stör jag mig inte något alls på den än så länge, jämfört med vad jag gjort med tidigare uppdateringar.
Vet inte om det kan bero på att jag tänkte till efter att jag sett den här bilden; ![]() eller om jag faktiskt inte stör mig på just denna uppdatering, hoho. 23 sep, 2011 08:26 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Dante: Fick den nya uppdateringen idag och ärligt talat stör jag mig inte något alls på den än så länge, jämfört med vad jag gjort med tidigare uppdateringar. Vet inte om det kan bero på att jag tänkte till efter att jag sett den här bilden; ![]() eller om jag faktiskt inte stör mig på just denna uppdatering, hoho. Jag vet inte om jag har haft tur men jag har lätt att få bort top stories iaf så då får jag allt kronologiskt och då är det ok Mest irriterad på uppdateringen på mobilsidan dock without something there is no nothing 23 sep, 2011 08:56 |
|
Dante
Lärare |
Li: Oh okej, för mig har det aldrig krånglat med sånt tror jag.
Minns att jag pillade med inställningar för länge sen så för mig har det alltid varit kronologiskt, men alternativet att se top stories finns förstås också med ett klick. Den enda skillnaden jag märkt än så länge är väl bara positiv egentligen, har dock knappt märkt någon skillnad alls, bara lite småsaker, haha. Aha, men det låter inte alltför kul! 23 sep, 2011 09:26 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen