Står inför ett rätt viktigt beslut
Forum > Off Topic > Står inför ett rätt viktigt beslut
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Ja, det är ju faktiskt ett jättesvårt beslut
Har du pratat med typ vänner irl och familjen? Jag är säker på att det är enklare att välja om du pratar lite med dem C: 20 sep, 2011 20:48
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-20 kl. 20:59
|
|
kinshaw
Elev |
JessieH, jo, men a... det är svårt att veta hehe.
Minidjuret, jo jag har snackat med min bästa vän, och mina föräldrar. De säger alla samma sak, att det bara är jag som kan avgöra hur jag vill göra - och det har ju rätt i det. Min vän sa också att hon tyckte jag skulle tacka ja till platsen. ![]()
20 sep, 2011 20:51 |
|
Ginnyy
Elev |
jag tycker verkligen att du ska ta chansen! Även fast du inte är så kunnig nu, så kommer du säkert att lära dig, och om du inte skulle vilja så verkar det inte som om någon som är kunnigare skulle få göa det, eller? Så liksom varför inte! Jag tycker du ska göra det, vad har du att förlora?
20 sep, 2011 20:59 |
|
Minidjuret
Elev |
Usch, jag tror inte att jag själv skulle kunna klara detta
20 sep, 2011 21:00 |
|
soratanaka
Elev |
Ta chansen, it's worth it.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 20 sep, 2011 21:08 |
|
expelliarmus
Elev |
Alla är vi nybörjare någon gång. Alla som sitter med där har också varit nya och nervösa! Come on, någon gång måste vara den första!
20 sep, 2011 21:10 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
20 sep, 2011 21:14 |
|
Luna 1
Elev |
20 sep, 2011 21:16 |
|
Maharajah
Elev |
Gud vad skoj!
Det är en stor möjlighet du har framför dig, jag tycker att definitivt att du ska ta vara på den! Som du själv nämner, så tror jag att du kommer att lära dig massor på den, och du lär dig nog snabbt också så att du kommer in i det. Dessutom tror jag inte att dem hade frågat dig om ordförande rollen om det hade varit så att dem tyckte att du var helt opassande. Hade det varit jag så skulle jag nog ha ställt upp på det hela! Sedan är det säkert mer tidskrävande också, men ditt CV får ju en ganska förhöjd status om du har varit ordförande där. Give it a try! 20 sep, 2011 22:26 |
|
adliitam
Elev |
21 sep, 2011 00:31 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen