Det värsta/bästa
Forum > Off Topic > Det värsta/bästa
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
20 sep, 2011 16:59 |
|
ikka
Elev |
Bäst: Slutade tjugo i ett.
Sämst: Ska bara titta på träningen idag, får inte bli sjuk tills på fredag. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
20 sep, 2011 17:01 |
|
MonsterCookie
Elev |
Bästa: Sötaste klassen ♥
Sämsta: Fick tillbaka Svenska Grammatikprovet. Jag var 1 poäng från A (högsta). ETT POÄNG! Och dessutom så slutade vi fem i fyra <.< wolfstar deserved better. 20 sep, 2011 17:20 |
|
James Black
Elev |
20 sep, 2011 17:27 |
|
Borttagen
|
Bästa: Vi har slutat tidigt
Sämsta: Jag får damp för att datorn dampar,... 20 sep, 2011 17:27 |
|
Bugglan
Elev |
Bäst: Jag känner mig sjukt inspirerad, ska ut å ta en massa fina bilder nu!
Sämst: Får inte träna på två veckor... 20 sep, 2011 17:30 |
|
IamAK
Elev |
bästa: när jag kom hem var mamma hemma och hon hade tagit med sig massa mat och gott från jobbet
sämsta: hade redovisning i ett ämne, och tjejen jag arbetade med hade ändrat svaret på det vi fick fram på en undersökning, så vi ljög i princip. vi hade inte hunnit träna innan så när vi väl ställde oss där hade hon skrivit fel på lappen. så jävla onödigt och falskt. 20 sep, 2011 18:00 |
|
Dementoren
Elev |
bäst:jag van en bränbolls match idag
sämst:det var skoljoggen idag och vi går alltid en LÅNG! promenad då.Och vi var tvugna att gå med våra faderbarn,ett av mina faderbarn är JÄTTE! jobbigt
20 sep, 2011 18:04 |
|
Somnium
Elev |
Bästa; Att det var teater idag så att jag fick träffa E och R.♥
Sämsta; Mår allmänt piss. Det enda jag har ätit idag är en risifrutti och 3 rader choklad som vi delade på på teatern. Har totalt hjärnsläpp och vet inte hur jag ska påbörja min engelska uppgift. Ligger efter i SO;n och i alla andra ämnen också. Får mördande blickar från min gamla klass. Osv. http://slytherinunicorn.tumblr.com/
20 sep, 2011 19:03 |
|
Borttagen
|
Bäääääst; de spelade BD i en film om demokrati i skolan. Har träffat en supersnäll person som var sådär supersnäll och snäll.
Sääääämst; träningen gick åt helvete. & Mitt hår är blä 20 sep, 2011 19:54 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen