Glee 3D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Enchanted: JAG ÄR SÅ SJUUKT PEPP! Fan vad kul de kommer bli att gå på bio med en hel salong full med gleeks! Jag kommer vara grymt hes efteråt pga av allt jag kommer skrika när Darren kommer upp på skärmen och för att jag kommer sjunga(skrika)med i alla låtar! THIS THIS THIS!!! Jag njuter lite av att min syster kommer skämmas så otroligt över mig! jag kommer inte kunna sitta still och jag kommer inte kunna hålla käften. Jag lär gråta.
17 sep, 2011 22:11 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Enchanted: JAG ÄR SÅ SJUUKT PEPP! Fan vad kul de kommer bli att gå på bio med en hel salong full med gleeks! Jag kommer vara grymt hes efteråt pga av allt jag kommer skrika när Darren kommer upp på skärmen och för att jag kommer sjunga(skrika)med i alla låtar! THIS THIS THIS!!! Jag njuter lite av att min syster kommer skämmas så otroligt över mig! jag kommer inte kunna sitta still och jag kommer inte kunna hålla käften. Jag lär gråta. Jag går också med min syrra!! DET KOMMER ATT BLI TOTALLY AWESOME!! Det finns nog ingen risk att man skämmer ut sig eftersom alla andra kommer att göra samma sak XD Bara jag som tror att det kommer vara svårt att höra vad de säger på filmen pga av allt skrik? 17 sep, 2011 22:17 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Enchanted: JAG ÄR SÅ SJUUKT PEPP! Fan vad kul de kommer bli att gå på bio med en hel salong full med gleeks! Jag kommer vara grymt hes efteråt pga av allt jag kommer skrika när Darren kommer upp på skärmen och för att jag kommer sjunga(skrika)med i alla låtar! THIS THIS THIS!!! Jag njuter lite av att min syster kommer skämmas så otroligt över mig! jag kommer inte kunna sitta still och jag kommer inte kunna hålla käften. Jag lär gråta. Åååååh det kommer vara exakt samma här XD Alla kommer idiotförklara mig som värsta fangirlet. .. men jag ÄR ett fangirl ;_; "we live together, and harry does all the cooking." 17 sep, 2011 22:20 |
|
Ginnyy
Elev |
17 sep, 2011 22:26 |
|
Enchanted
Elev |
Bara jag som ska ha på mig rosa solglasögon?
17 sep, 2011 22:30 |
|
Ida S
Lärare |
17 sep, 2011 22:30 |
|
Ginnyy
Elev |
17 sep, 2011 22:32 |
|
Enchanted
Elev |
^
Åhh, det vill jag ha!! Funderar på att ta en vit t-shirt och skriva supermegafoxyawesomehot på^^ 17 sep, 2011 22:35 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Enchanted: ^ Åhh, det vill jag ha!! Funderar på att ta en vit t-shirt och skriva supermegafoxyawesomehot på^^ LOOK AT THIS! ♥ ♥ ♥
17 sep, 2011 22:42 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Enchanted: ^ Åhh, det vill jag ha!! Funderar på att ta en vit t-shirt och skriva supermegafoxyawesomehot på^^ LOOK AT THIS! ♥ ♥ ♥ Skicka den till mig via posten NU!! 17 sep, 2011 22:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen