Det är så att...
Forum > Harry Potter > Det är så att...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bellow
Elev |
wiooo! vi är HP -nördar!!! ♥ ♥ ♥ -.^
Join The Dark Side. NOW! ♆ 18 sep, 2011 17:29 |
|
Nintendo64
Elev |
hahaha, ja det är tur att mugglis finns när man inte har någon kompis som har samma intresse som en själv
så fort jag börjar prata HarryPotter-snack så tycker dom bara jag är tjatig (aa)
“Come on, Tom. Let’s finish this the way we started - together.”
18 sep, 2011 18:36 |
|
Borttagen
|
Samma på min skola, de är typ sega.
"Vaaa?" 18 sep, 2011 18:37 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av Nintendo64: hahaha, ja det är tur att mugglis finns när man inte har någon kompis som har samma intresse som en själv så fort jag börjar prata HarryPotter-snack så tycker dom bara jag är tjatig (aa) Samma för mig ! Dom tycker bara att jag är jobbig som pratar så mycket om det! Men vem vill inte veta tex att Tom Feltons hund heter Timber??? ![]() ![]()
18 sep, 2011 19:06 |
|
Borttagen
|
Jag känner några i C som gillar HP men jag går i A och det verkar inte som om nån i min klass gillar Hp men på svenskan ska jag redovisa om hp så alla i min klass kommer väl somna..zzzz.. xD
18 sep, 2011 19:08 |
|
moii
Elev |
Älskar ju verkligen Harry Potter, så detta forumet är underbart, men bara assa människor som också (antagligen) älskar Harry Potter.
För i skolan... tycker alla att jag är en nörd.. Heh ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 18 sep, 2011 19:10 |
|
Amandan
Elev |
När jag och Ylva börjar prata om HP så säger alltid två av våra närmsta kompisar "Åhnej, säg snälla inte att ni pratar om Harry Potter igen?!". Haha, de tycker att vi är konstiga.
Min tumblr!
18 sep, 2011 19:12 |
|
Borttagen
|
|
|
Weasley<3
Elev |
Innan fattade jag inte vad HP betyder. Det var innan jag var en hel människa (innan jag viste något om Harry Potter förutom att det var typ en bok).
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 18 sep, 2011 19:33 |
|
Borttagen
|
En gång sa jag "Jag tror att jag börjar gilla Harry Potter". Så kollade en tjej i min klass konstigt på mig. XD
18 sep, 2011 19:37 |
Forum > Harry Potter > Det är så att...
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen