Ireland, my precious, my sweet
Forum > Off Topic > Ireland, my precious, my sweet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
accioron
Elev |
Skulle göra vad som helst för att få bo i Irland. Eller Skottland. Eller England. Åååh det är så fint.
17 sep, 2011 17:40 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av accioron: Skulle göra vad som helst för att få bo i Irland. Eller Skottland. Eller England. Åååh det är så fint. LET'S MOVE IN WITH ME AND ELVIS THEN!!
17 sep, 2011 17:49 |
|
Celebikai
Elev |
17 sep, 2011 17:56 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av childhoodlight: LET'S MOVE IN WITH ME AND ELVIS THEN!! JA ♥ Vi borde åka till Edinburgh och hälsa på The Elephant House a.k.a stället där Philosopher's Stone kom till liv och Balmoral Hotel någon gång!!! 17 sep, 2011 19:07 |
|
Borttagen
|
Kintsugi, jag är svag för de keltiska länderna, Scotland included. ♥ Åh, vad mysigt! Det glädjer mig att läsa om dina framtidsvyer; hoppas att dina drömmar slår in, vännen. <:
MelodyJoseph, jodå, en och annan limerick kan jag väl dra! Fast jag har endast dragit en limerick som byggs upp av en irländsk stad, och den staden heter Cork. *hem-hem* Here goes. On a bright, lovely day in the little town called Cork, a pig felt a sudden longing for some chunky chops of pork. While eating another pig, he was spotted by Mrs. Figg, and was accused of being a cannibal for eating his own kind with a fork. Haha, anyway. Jag vill jättegärna åka på språkresa till Irland, men vill helst bo någonstans på landsbygden, där det inte är lika hektiskt som i storstaden Dublin. I guess you could say I'm a country girl ♥ (säger någon som aldrig har satt sin fot i en bondgård). Jag vill gärna omringas av den oberörda naturen. Funderar på Galway för tillfället. Uff, så många städer att besöka... how to choose between so many, I'll never know. Lite keltiskt örongodis sånär på kvällskvisten: http://www.youtube.com/watch?v=Ndd8bhlo-9E ♥ 18 sep, 2011 00:01 |
|
Celebikai
Elev |
13 okt, 2011 09:37 |
|
Borttagen
|
... ![]() What is that? And most importantly; where can I buy it? HAHA, nämen. Mina försök på en irländsk accent failar alltid miserabelt. Den här munsprayen kanske kan ändra på det, eh? ;P Men Merlin, vad sabla vackert. http://www.youtube.com/watch?v=xKnZgDyS38g 13 okt, 2011 16:17 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen