Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hungerspelen - hjälp mig!

Forum > Off Topic > Hungerspelen - hjälp mig!

1 2
Användare Inlägg
Ginnyy
Elev

Avatar


Åh vad glad jag blir av all respons jag får!
Har tänkt att läsa det länge, så var inte direkt ett svårt val. Eftersom det är i svenskan jag ska göra det så måste jag nu tyvärr läsa boken på svenska..
Ser verkligen fram emot att få läsa, alla säger att den ska vara så bra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

16 sep, 2011 17:28

Ida S
Lärare

Avatar


Ginnyy - Gah, JA =D den är... inte som Harry Potter, men ungefär lika välskriven och genomtänkt. Och spännande och har bra karaktärer. Och alldeles underbar, på ett coolt sätt ^^"

"we live together, and harry does all the cooking."

16 sep, 2011 17:31

Ginnyy
Elev

Avatar


^har hört om den från massor källor, och alla har sagt liknande saker. Hur bra och spännande den är, att man blir hur fast som helst m.m. Har dessutom inte hört något negativt om den!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

16 sep, 2011 17:36

Mr_Ollivander
Elev

Avatar


hungerspelen är den 3 bästa boken!!! den handlar om 16 åriga katniss som bor med sin lillasyster prim och hennes mamma i distrikt 12. hennes bästa vän, gale, fast jag hinner inte berätta mer...

fuck the cistem

30 nov, 2011 17:31

1 2

Forum > Off Topic > Hungerspelen - hjälp mig!

Du får inte svara på den här tråden.