Älgskämt-tråden!
Forum > Off Topic > Älgskämt-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Enchanted
Elev |
^
HAHAHA, jag kan inte andas! HAHAHA XD 13 sep, 2011 20:44 |
|
Elley
Elev |
Det var två älgar som satt i en tall och dinglade med klövarna. Då kom det en ubåt och landade i en tall bredvid, varpå den ena älgen sa till den andar:
"Han bor nog där!" --- Två älgar var ute i skogen i gick, och plötsligt blev den ena älgen skjuten, men då sa den andra: "Äsch, det gör inget, för min pappa jobbar på Konsum." ----- Två älgar var ute och flög då sa den ena: "Älgar kan väl inte flyga?" "Nä, men jag har röda kalsonger."
http://nouw.com/ellenfelixson/
13 sep, 2011 20:44 |
|
Ginnyy
Elev |
UNDERBAR TRÅD! ♥
Det var två älgar som var ute och flög, så krockade en krokodil i ett träd. Då sa en av älgarna: "Han bor nog där". Så flög de vidare.
13 sep, 2011 20:45 |
|
soratanaka
Elev |
Det var en gång en älg.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 13 sep, 2011 20:45 |
|
Elley
Elev |
Två älgar var ute och flög.
Plötsligt störtar den ena. Varför? Han fick en bulle i ögat.
http://nouw.com/ellenfelixson/
13 sep, 2011 20:46 |
|
Enchanted
Elev |
13 sep, 2011 20:46 |
|
Somnium
Elev |
13 sep, 2011 20:48 |
|
Li
Biträdande rektor |
Hahahha älskar älgskämt ♥
without something there is no nothing 13 sep, 2011 20:49 |
|
soratanaka
Elev |
Det var en gång en älg som slog på en annan älg.
"Sluta," uppmanade den slagna älgen, och den andra älgen slutade. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 13 sep, 2011 20:49 |
|
GinnyOlivia
Elev |
13 sep, 2011 20:51 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen