Idag har jag...
Forum > Off Topic > Idag har jag...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
12 sep, 2011 17:03 |
|
Borttagen
|
Varit hemma. Tittat på TV. Setat vid datorn. Läst HP. Druckit te. Sovit. Rooolig dag.
12 sep, 2011 17:04 |
|
Borttagen
|
Idag har jag fångat en vild Snorlax!
MÅSTE FÅNGA FLER! 12 sep, 2011 17:05 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Idag har jag träääääänig igen ♥
All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 12 sep, 2011 17:05 |
|
Borttagen
|
Idag har jag varit VÄLDIGT trött, efter att bara ha sovit 3-4 timmar....
12 sep, 2011 17:30 |
|
Borttagen
|
idag har jag suttit på golvet framför en kamera i en väldigt obekväm hållning och haft ett fejk leende på.... sen skällde jag ut fotografen för att ha kallat mig sockersöt och försökt få mig att posa (+?) framför kameran o.o
12 sep, 2011 17:34 |
|
Borttagen
|
Jag har haft en hyfsad, lite rolig dag. Fick posa weird med mitt totalt messed up hår (jag bryr mig inte) framför en akward fotograf.
12 sep, 2011 17:50 |
|
Cara Riddle
Elev |
12 sep, 2011 17:53 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Idag har jag haft utvecklingsamtal, villket betyder en timmas prat om katter, barn, dagis, låtar, släkt träffar, roliga situationer och bussar med min mentor....
Jag älskar henne! Och sen har jag köpt munkar som jag inte har ätit än. Nu ska jag göra franska, svenska och engelska läxor.... Mindre roligt. 12 sep, 2011 18:03 |
|
Borttagen
|
Idag har jag haft arabiska hemspråk.
12 sep, 2011 18:06 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen