Vampyrer suger
Forum > Off Topic > Vampyrer suger
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Eriskay
Elev |
Jag är sjukt sugen på den!!! Trailern äger.
Nitwit, blubber, oddment, tweak. Jag på Tumblr, jag på YouTube. 17 aug, 2010 10:53 |
|
dani
Elev |
Agreed! Har sett den minst 10 gånger nu och den är lika bra varenda gång!
Får väl pallra mig till biografen någon dag och se den! 20 aug, 2010 17:49 |
|
dixan
Elev |
Är den bra? Jag är fett sugen på att hyra den men många har sagt att den är dålig och det ända bra är på trailern?
3 okt, 2010 13:30 |
|
parkinson123
Elev |
3 okt, 2010 14:04 |
|
dixan
Elev |
Okej, då ska jag se den då låter det som.
3 okt, 2010 16:36 |
|
Oskan
Elev |
Fett rolig på sina håll, med det är ändå en riktig B-film!
"May the force be equal to mass times acceleration" 3 okt, 2010 16:43 |
|
dixan
Elev |
Hade den varit bra om det hade varit värsta kända skådespelarna och gjort helt profsigt. Ska den inte vara mer charmig kanske?
3 okt, 2010 16:54 |
|
Oskan
Elev |
Venne, har inte sett den med professionela skådespelare
"May the force be equal to mass times acceleration" 3 okt, 2010 16:56 |
|
dixan
Elev |
Nej, du har inte missat så mycket heller. Men det finns ett ställe här där vi bor som får en att kännas som man är med i New Moon... de va en udda känsla. Sen sprang jag vilse
3 okt, 2010 17:01
Detta inlägg ändrades senast 2010-10- 3 kl. 17:04
|
|
Oskan
Elev |
Betyder det att du gillar Twillight eller inte?
"May the force be equal to mass times acceleration" 3 okt, 2010 17:03 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen