Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)
Forum > Off Topic > Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kom på att jag måste fixa en trollstav till nästa mugglisträff.. men jag har inte råd med material
10 sep, 2011 22:34 |
|
MonsterCookie
Elev |
men du, det behöver inte vara dyrt
wolfstar deserved better. 10 sep, 2011 22:54 |
|
Borttagen
|
^ Får väl cykla ner till gränby nästa vecka och inhandla lite
10 sep, 2011 22:57 |
|
MonsterCookie
Elev |
japp ^^
wolfstar deserved better. 10 sep, 2011 22:59 |
|
mitchan
Lärare |
skulle nästan kunna komma haha. bor iofs 40 mil ifrån uppsala men jag är forever alone här nere och brukar åka upp och träffa min beztiz. som råkar bo i uppsala.
skulle kinna tajma en resa den helgen och dra med henne. kanske. :'D ![]()
10 sep, 2011 23:05 |
|
Grace
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ingen mugglisträff utan de två slytherinarna ♥ Nej, vi måste ju ha någon som kan svara på frågorna om död och svartkonst... (Fast jag tror att det var ikka som sa det.) All people smile in the same language <3 10 sep, 2011 23:15 |
|
ikka
Elev |
10 sep, 2011 23:18 |
|
Borttagen
|
Ikka, du måste komma
10 sep, 2011 23:20 |
|
si_tonks
Elev |
11 sep, 2011 09:22 |
|
MonsterCookie
Elev |
wolfstar deserved better. 11 sep, 2011 12:35 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen