Jag har färgat håret som Narcissa Malfoy!
Forum > Off Topic > Jag har färgat håret som Narcissa Malfoy!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cyachi
Elev |
10 sep, 2011 11:49 |
|
mellanrum
Elev |
10 sep, 2011 11:50 |
|
Borttagen
|
friggin awesome
10 sep, 2011 11:57 |
|
Borttagen
|
Cailine - Skit snyggt!
10 sep, 2011 11:58 |
|
Borttagen
|
Fan vad coolt.
10 sep, 2011 12:00 |
|
Cailine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Snyggt. Smart jag känner mig, tittar in på titeln och tänker sedan "fan det ser ju precis ut som Narcissa ." och ska säga det också. Sedan tittar jag på titeln och förstår varför det såg ut så, intelligens på hög nivå här borta. Snyggt. ^^-b HAHA, ja, det var ju ett lite annorlunda sätt att se på saken, så att säga. Haha, tack i alla fall. c: ![]() ![]()
10 sep, 2011 12:08 |
|
Ginnyy
Elev |
10 sep, 2011 12:08 |
|
Cailine
Elev |
10 sep, 2011 12:09 |
|
Ginnyy
Elev |
10 sep, 2011 12:17 |
|
Borttagen
|
^
^ Som sagt, riktigt snyggt! ^^-b 10 sep, 2011 12:20 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen