Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vänner=inga HP-fan...

Forum > Harry Potter > Vänner=inga HP-fan...

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
childhoodlight
Elev

Avatar


Ärligt talat guys, bry er inte. Ni har verkligen funnit någonting ni älskar och som betyder mycket för er - låt då inte personer förstöra det för er, oavsett om det är era vänner, föräldrar eller främlingar. Om du, Jackie, vill köpa staven för att det betyder någonting för dig, så gör det. Ingen bör hindra dig från att inte köpa det. Låt inte deras åsikter och kommentarer påverka dig, okej?

Själv har jag inte hört sådana saker. Några enstaka gånger, men de fallen är ofta oseriösa fall där folk skämtar om det (inte för att jag förstår varför man måste skämta om något sådant). Den enda gången var när en kille som går i min parallellklass kommenterade en bild från premiären och tyckte det var töntigt; jag frågade honom varför och han tog bort mig som vän. Jag reser mig mycket högre än människor som tror att de är "coola" och häftiga för att de kommenterar andras liv, vilket detta exempel var ett stort bevis på. Den här killen är uppenbarligen en feg och osäker människa, som samtidigt inte är kapabel till att stå för sina åsikter utan tar bort mig som vän. I skolan vågar han ens inte kolla på mig och det visar vem som vann, really. :>

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

10 sep, 2011 10:45

IvveKingh
Elev

Avatar


^Håller med helt! Bra sagt childhoodlight

10 sep, 2011 10:52

liiiinneaa
Elev

Avatar


Har ingen vän som är intresserad av HP överhuvudtaget utom fdanielsson, men hon e ändå inte lika insatt som jag. Skulle vara kul att han en vän i verkligheten som faktiskt älskade HP precis som jag.

10 sep, 2011 10:53

Borttagen

Avatar


Köp den!!

10 sep, 2011 11:22

Borttagen

Avatar


Mina vänner är inte heller intresserade av Harry Potter, men riktiga vänner måste ju ändå respektera vad man gillar? Jag tycker att du ska köpa den där staven, om du vill ha den. Det verkar ju rätt coolt att ha en fläderstav, right?

10 sep, 2011 11:27

Borttagen

Avatar


Många av mina vänner är HP-fans och jag har vänner som inte är så 'inne' i HP, dom bryr sig inte.

10 sep, 2011 11:28

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


Samma för mig
_______________________________
Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden.

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

10 sep, 2011 11:31

MistCharm53
Elev

Avatar


om vi säger såhär. jag köpte ron weasleys trollstav. mina vänner älskade mig och ber att få pilla på den varje gång de är hemma hos mig, trots att den inte är äkta.

och du gör rätt i att köpa den.

10 sep, 2011 11:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av moii:
Mina vänner, (dom flesta, ta detta inte personligt Bellow ) dom förstår sig inte på Harry Potter, och tycker bara det är töntigt när jag och Bellow pratar om det.
Och så läser jag om böckerna i skolan nu också, och alla säger typ: "Assåååå du har ju redan läst dom, hur oorkaaaaaar du?"
Det är ganska störande, [i]låt oss prata/läsa/köpa/göra Harry Potter-relaterade saker >.>

Samma hääär!
Men finns det såna saker i Stockholm? :o

10 sep, 2011 11:45

Jackie
Elev

Avatar


Tack så mycket guys, jag ska köpa den! Det betyder oerhört mycket för mig att ni uppmuntrar mig! Min pappa ska till Stockholm på måndag så han ska köpa den där

10 sep, 2011 17:00

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Vänner=inga HP-fan...

Du får inte svara på den här tråden.