Twilight
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
1. Jag måste ha läst alla böcker miljoner gånger x'D.
3. Team Edward ♥ 10 sep, 2011 12:08 |
|
annawpotter
Elev |
1) Jag har kanske läst böckerna.. 5- 6 gånger än så långe.
2) Jag är egentligen inte på någons team eftersom jag inte tycker Bella förtjänar någon av dem. Jag älskar däremot Jacob så jag får la vara på Team Jacob. ![]()
10 sep, 2011 12:24 |
|
Borttagen
|
Jag grät i Breaking Dawn, haha x'D.
10 sep, 2011 13:08 |
|
Borttagen
|
Bara 1 gång men "så länge vi båda andas" 3 gånger
och Team Edward! 8 dec, 2011 15:00 |
|
Borttagen
|
1. Fram och tillbaka över 88 gånger, sen tappade jag räkningen.
2. Blä, jag röstar på Team Jasper eller Emmett. Tycker bara om dom två i hela serien. Alla andra är ju helt galna o.o Men om det stod mellan Jacob och Edward, så får Bella ta och ha Edward. Båda är galna, så dom får vara galna tillsammans 8 dec, 2011 15:04 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Finns ju en Twilighttråd där i princip allting diskuteras! ^^ http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7962&page=6#forum.php?topic=4092 Men om jag ska säga vad jag tycker: 1. Läste alla en gång... tyckte de var sådär. Sen kom filmerna ut och tyvärr tappade jag allt intresse för Twilight. Nu är det något jag vågar säga att jag avskyr. 2. Gillar ingen av dem, de enda jag numera tycker är "okej" i serien är Alice, Japser och Carlisle.
8 dec, 2011 15:06 |
|
accioron
Elev |
http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7962&page=6#forum.php?topic=4092
Hänvisar till den här tråden och låser 8 dec, 2011 15:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen